Treningsdagbok for desemberjentene uke 18:)

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ny uke nå:) kjenner litt på kvalme, men satser på at det går bra :)
Mandag :
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag :
Fredag :
Lørdag :
Søndag :
 
Dere får stå på! Her går det ikke akkurat etter planen, kjenner jeg har ca 40% av normalkapasitet :mad: Prøvde 40 min lett slyngetrening i helgen, endte med at jeg holdt på å besvime når jeg kom hjem, måtte legge meg nedpå og vips så sov jeg i to timer :eek: Hater å ikke trene, misunner dere som klarer! :)
 
Jeg er så sliten for tiden, så jeg orker ingenting..... Men har meldt meg opp på 10mil i mai, så må prøve å få tatt meg noen turer. Enten ute eller på tredemøllen.
 
1 times gåtur i dag :)
 
Det går veldig dårlig for min del med trening, er helt utkjørt etter bare noen timer på jobb.. Og kvalm hele tiden.. Men dere får stå på dere som klarer, så kommer jeg sterkere tilbake senere! :)
 
Mandag: Fjelltur 3t, har gått omlag 1000 høydemeter tilsammen. To topper :) #fornøyd

Tirsdag: Hviledag

Onsdag: Hiking i ulendt terreng med hunden.

Torsdag: Har vært ute i hele dag, gått to lange turer i skogen med hunden :)

Fredag: Elendig form :( Noen turer langs veien med hunden :)

Lørdag: Hiking + gåtur. Tilsammen 7 km
 
Last edited:
Dere får stå på! Her går det ikke akkurat etter planen, kjenner jeg har ca 40% av normalkapasitet :mad: Prøvde 40 min lett slyngetrening i helgen, endte med at jeg holdt på å besvime når jeg kom hjem, måtte legge meg nedpå og vips så sov jeg i to timer :eek: Hater å ikke trene, misunner dere som klarer! :)
Uffda. . Vi skal lytte til kroppen vår. . Ta det litt rolig. Håper det kommer seg litt for deg snart. .. Kjenner selv at jeg må trappe ned på øktene. . Tar hver økt som ett pluss I disse første ukene :)
 
Jeg trener veldig mye mindre enn vanlig nå,blir glad for de øktene jeg orker. Viktig å høre på kroppen:) Liker å ha en slik tråd så vi kan pushe hverandre litt :)
 
Jeg har de siste dagene merket en dramatisk endring i formen...eier ikke kondis bare jeg skal gå opp en bakke. Det startet på fjelltur mandag og har bare blitt værre ut over uka :(
 
Jeg prøvde meg på 15 min yoga (app med videoundervisning) i går. Det var godt! Ingen tvil om at formen er dårlig, jeg så nesten stjerner når jeg strakk på baksiden av lårene, jeg var så stiv og vondt.
Sist svangerskap klarte jeg ikke å trene de første tre månedene, men det gikk lettere etterhvert. Håper jeg klarer litt etterhvert denne gangen også, eller så blir jeg fryktelig bekymra for fødselen...
 
Uff, nei denne uken har ikke vært mye aktiv. . Har vært så kvalm. . Men idag kjenner jeg at det kan gå an å få til noe..:) bare synd at det ikke er noe timer på treningssenteret. . Blir kanskje styrketrening da.. skikkelig dårlig kondisjon her også.. og jeg har vanligvis ganske bra kondis.
 
Har blitt veldig dårlig med trening her denne uka også,blir så frustrert over den forbanna kvalmen! Jaja,et pass har det blitt og får håpe jeg får til et par til:)

Heia oss,jenter:)
 
Mandag :
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag : intervall på tredemøllen. 20 min. Slynge og styrke 30 min. Ble syyyykt kvalm etterpå..:(
Fredag : lang skogstur I rolig tempo. .:) hjelper med frisk luft merker eg..
Lørdag : Tur til Fløyen(320 m i bergen) med vogn med snart 3åring oppi.. :) Tungt og godt. :) Deretter vandring i fjellet i timesvis.. :) nyyyyyydelig vær og rød i kinnene..
Søndag :
 
Last edited:
Tirsdag: Intervalløkt på mølla, med litt mindre intensitet.

Onsdag: Kortintetvaller på mølla

Fredag: krysser fingrene for en kondisjonsøkt til i morgen tidlig Men vi får se hva formen bringer.
 
:)
 
Mandag :
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag : intervall på tredemøllen. 20 min. Slynge og styrke 30 min. Ble syyyykt kvalm etterpå..:(
Fredag : lang skogstur I rolig tempo. .:) hjelper med frisk luft merker eg..
Lørdag : Tur til Fløyen(320 m i bergen) med vogn med snart 3åring oppi.. :) Tungt og godt. :) Deretter vandring i fjellet i timesvis.. :) nyyyyyydelig vær og rød i kinnene..
Søndag :

Kanskje lange turer i friskluft er tingen nå? Merker at de er gode jeg også :)
 
Kanskje lange turer i friskluft er tingen nå? Merker at de er gode jeg også :)
Ja, merker at det funker best akkurat nå :) frister ikke med spinning I en svett og klam treningshall :)
 
Mandag :
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag :
Fredag : 6km jogging ute i soool
Lørdag :
Søndag: 6km jogging ute i soooooool:)
 
Back
Topp