Treningsbukser/tights...

Lussekatt

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som har noen gode anbefalinger til treningsbukser som IKKE skviser alt... Er jo helt blæh når de strammer :wtf: Bruker alltid tights, men harem (ikke ekstremt harem) er veldig gode.... Kjenner jeg gruer meg til å tre på meg tightsene når jobben kaller på nyåret :nailbiting: :anyone:)

Jeg brukte de treningstightsene fra hm sist sv.skap, de som har sånn høy kant som man brettes.. Kjøpte en str større enn jeg vanligvis ville gjort. Legger ved bilde :)
(Magebilder før(38+0) og 1,5 mnd etter fødsel ):dance011

Vedlegg

• 20171229_184309.jpg
    20171229_184309.jpg
    379,8 KB · Visninger: 103
Jeg brukte de treningstightsene fra hm sist sv.skap, de som har sånn høy kant som man brettes.. Kjøpte en str større enn jeg vanligvis ville gjort. Legger ved bilde :)
(Magebilder før(38+0) og 1,5 mnd etter fødsel ):dance011

Aha.... tror faktisk jeg har en slik og, langt inni skapet :) Tuuusen takk :D inn på nett og sjekke litt :hilarious:

• Liker
Reactions: M#
Jeg lurer også på om det er flere som har tips!

Da må jeg sjekk der, for nå ruller de bare ned haha :p Veldig lite behagelig når man hopper og spretter på kondis timer :rolleyes::laughing002

Sniker fra mai..
Stormberg sin gravid thights!! Kun gått med den en dag, men fornøyd så langt:happy:

Ikke tips på akkurat trening, men den tynne turbuksa til Stormberg er fantastisk :D

Nå er jeg spent :laughing025 Eneste som holder min oppe er at jeg har et mic belte som holder den litt på plass :laughing021

Herlighet så grei jeg er som glemmer og svare:sorry:
Jeg hadde en lett økt på mølla og en tung styrkeøkt etterpå.
Synes den holder seg ganske bra oppe.
Men minuset for meg er at den er veldig tykk, føler den puster lite...
Fornøyd fordet jeg altså, for nå har jeg hvertfall noe som dekker magen:laughing001

Back
Topp