Treningsabonnement

Boblefrua

Forumet er livet
Dere som trener på treningssenter, hvor mye betaler dere i mnd og har dere bindingstid?

Betalte 430 kr i mnd. Måtte være medlem i 1 år.

Betaler 550 i måneden med binding ett år. Trener på Trento. Kunne sikkert fått det billigere andre steder, men dette ligger nærmest og da er det størst sannsynlighet for at jeg tar turen. Hvis jeg må reise langt for å trene blir det ikke til at jeg gidder og da går vinninga opp i spinninga ;)

Koster egentlig 670 i mnd men jeg får det til 250 siden kusina mi jobber der :D kjekt med barnepassavdeling med glassvegger så jeg hele tiden kan skje hva de gjør :p (kontrollfreak) hu ligger jo bare å sover i vogna si :-) i tillegg har de mange gruppetimer som heter strong mama. Da er baby med på timene. Pluss egne timer for gravide og de som nylig har født :-)

330 kr i mnd, men om man er samboere koster det 300 per. Så vi betaler da 600 kr for begge. Ikke binding nei :)

199 uten binding. Trener på Bare Trening. Får se om jeg melder meg ut etter fødsel og satser på egentrening, eller melder meg inn ett sted med barnepass :)

Betaler 800 i mnd for familieabonnement som inkluderer fri bading på badelandet og trening og svømming for oss voksne :-) det er 6mnd binding da, kan betale mindre hvis man binder seg et år, men erfaringsmessig så bruker vi det kun vinterhalvåret :-)

299 de første 6 mnd også 499 etter det. Er nyoppstartet så de hadde kampanje på det, men da med 1 års bindingstid.

Jeg tenkte å starte å trene igjen, og klarer ikke helt å bestemme meg. Vi har mange sentre i byen. Spenst hadde vært best med tanke på barnepass, men der er det overfylt og det er lengst å kjøre.
Står mellom ett som koster 199 kr i mnd og ingen bindingstid, og ett som koster 398 kr i mnd og har bindingstid. Men på det siste kan jeg ha med barna. De har ikke barnepass, men har et eget rom til barn. Feks at minsten kan sove mens jeg trener.. Hmm

623.... Er 12 Mnd bindingstid, men man kan også betale litt mer per Mnd for å slippe bindingstid. Sikkert lurt hvis man bare skal trene der et par Mnd..

Tror jeg betaler 419 i mnd... Vært medlem i så mange år at evt bindingstid er forbi ;)

Back
Topp