Trenings studio

madonna

Glad i forumet
javel, nå er tiden snart inne for oppstramming. 1 september er jeg igang. 3 ganger i uken med inkl barnepass. håper bekkenet har stabilisrt seg innen den tid, jeg vil komme i form!!

Jeg starter om 3 uker, på dagen hehe[:D]  Holder ikke med trilleturer med mitt godtesug!

Om en uke og 4 dager setter jeg i gang og, jippiiiii[:D] Aldri gledet meg til å trene før, hehe, merkelig følelse[:)]

PUH!! [:-]   [:)][:)]

Skal ikke begynne på 3t før etter sommeren, tenkte jeg. Bekkenet må greie laange trilleturer først. Så uti august blir det vel spinn, pump og div. igjen!! gleder  og gruver meg, formen er jo rævva, skal bli noe å få den opp igjen![&:]

Jeg begynte i går. Helt herlig!!! [:)][:)]

Jeg har også lyst til å trene igjen .. alt for lenge siden sist!!
Er trening med barnepass to morgener her, men det er ofte helt fullt .. er usikker på hvor gamle de små må være også, så blir vel kanskje ikke noe før til høsten ..

hvordan treningssentre trener dere på?

ORIGINAL: Trine82

må først få litt mer søvn [8|]

Søvnløshet er også en slankekur - men håper for din del at du kan få sove litt og trene sånn som du helst vil trene[8|]

Selv har jeg vert flink å gå turer, synes jeg..[:D]
er ikke barebare å gå opp bakken fra sentrum og hit med tvillingvogn, nei[;)]

ORIGINAL: Godemine

Er trening med barnepass to morgener her, men det er ofte helt fullt .. er usikker på hvor gamle de små må være også, så blir vel kanskje ikke noe før til høsten ..

Her er det SATS.
Oppdaget i går at barnepass (MiniSats) er gratis og for barn fra 6 uker og oppover.

Har ikke begynt å tenkt på trening enda jeg, klarer meg med trilleturer enda.... [;)] 
Men får vel ta opp igjen tråden til høsten [8D]

Har desverre ikke selvdisiplin til treningstudio ...Ender bare opp med å være støttemedlem [&:]
Satser derfor på total trim dvs . bevege meg så mye som mulig i hverdagen
Dessuten så har jeg fått en magetrimmer av mannen min som jeg gleder meg til å begynne å bruke neste uke [8D]

elixia heter det (tidligere sports club)

ORIGINAL: Godemine

Er kun to treningssentre her men tror ingen har en slik avtale med trening og barnepass [8|] men får ringe de en dag, det hadde vært en topp avtale iallefall .. for da kunne jeg trene på dagtid .. 

Back
Topp