treninga ja...

Cindrella

Forelsket i forumet
huff sliter litt med motivasjonen her.. har trent tung styrke nå i ett halvt år og så ble det plutelig stopp når jeg fant ut at jeg var gravid, vet jo indelig godt at det ikke gjør noe å trene fortsatt. Men datt helt ut av målene mine... Må finne nye liksom:=) Flere som sliter med det samme ;) ?? Får jo til 2-3 ganger i en god uke da.. Men går ikke fra gymmet med samme gode følelse :(

Jeg har daua fra all treninga, men trener hos fysio 2-3 ganger i uka, så da blir jeg jo push'a litt!! ;-)

Håper du får motivasjonen tilbake.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Prøver, blir aerobic og jogging ca to ganger hver uke, men frister så lite når jeg er så kvalm! :(

I april skal jeg ta treningsinstuktør-utdanning, blir spennende å se hvordan formen (og fasongen) er da;)

Jeg har medlemsskap på trening senter men sånn som formen min er nå så hadde jeg vel sovnet på apparatene der :-(. Men planen er at jeg begynner igjen i februar for da regner jeg med at verste kvalmen er over og at trøttheten gjerne har gitt seg litt :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Siden jeg ikke har bil blir det mye gåing rundt forbi til der vi skal ;) av å til flere timer t dagen , så er det jo en trim i seg selv å springe etter 1åringen ;) men utenom det trener jeg ikke noe :/

Prøver, blir aerobic og jogging ca to ganger hver uke, men frister så lite når jeg er så kvalm! :(

I april skal jeg ta treningsinstuktør-utdanning, blir spennende å se hvordan formen (og fasongen) er da;)

Oi så spennende:) har selv tenk og lyst å ta PT-utdanning jeg.. Men finns ikke her i nord å da må jeg pendle så mye..

Back
Topp