Trening..

Celin Marie

Elsker forumet
Det verker i heeeele meg etter å trene!! Savner det, og vil så gjerne komme i form igjen. Har gått ned det jeg gikk opp under svangerskapet, men det må jo strammes opp litt her og der[;)]
Går lange turer hver dag, men det virker sååå lenge til jeg kan trene normalt...

Flere som meg?

Hvorfor må det gå 6 uker etter fødsel egentlig?

Skal ikke hardtrene pga amminga da, kan svekke melkekvaliteten eller produksjonen var det. Men skal definitivt begynne i det små etterhvert her. Må starte med å gå turer når alle her er friske igjen etter en hard forkjølelse.

Her er det cardio og styrketrening jeg skal igang med igjen så fort jeg får klarsignal[:)] Etterhvert har jeg lyst til å svømme litt i tillegg, men jeg vil stramme opp litt først[8D]

det har noe med at magemusklene deler seg under svangerskapet, og de må gå ordentlig sammen før de belastes ved trening. ellers kan man risikere at de ikke går ordentlig sammen. en i fam måtte operere sine magemuskler en gang, sydde de sammen igjen... au!!
mulig det er andre årsaker også, men iallefall denne.

fekk ikkje dåke brosjyre på sjukehuset der det blant anna sto korleis ein kjente om musklane var komt på plass?? 

ORIGINAL: sorciere_

fekk ikkje dåke brosjyre på sjukehuset der det blant anna sto korleis ein kjente om musklane var komt på plass?? 

nope[8|]

men jeg trener jo svært sjeldent ( aldri ) allikevell ;P

Næ? Kjenne at de kommer på plass?? Hvordan kjenner man det..?  Jeg gleder meg sååå til å begynne å trene igjen.
Pga store ryggproblemer var jeg svært lite aktiv fra uke 14-15. Så nå blir jeg jo sliten bare av å gå opp trappa...[&:]

Back
Topp