trening

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
hei.. for å holde seg i form under nesten hele svangerskapet, må man trene da?
hvis jah, på vilken måter er det som er best?

Er dette ditt første barn? I henhold til trening skal visst svømming være bra for kroppen med liten belastning og god trening.

Nå er ikke eg gravid,men vanlig 30 minuttersmosjon teller vel for gravide også[&:]
Er vel bare bra og gå turer,kanskje ikke jogge? Yoga for gravide,spise sunt?
O.S.V[:D] Er det din unge på bildet? Er du gravid?

Klem Tine mor

ORIGINAL: Tine_mor

Nå er ikke eg gravid,men vanlig 30 minuttersmosjon teller vel for gravide også[&:]
Er vel bare bra og gå turer,kanskje ikke jogge? Yoga for gravide,spise sunt?
O.S.V[:D] Er det din unge på bildet? Er du gravid?

Klem Tine mor

nei det er ikke min unge på bilde.. det er mitt tante barn.. jah jeg er gravid 5uker på vei.. [:D]

ORIGINAL: Aftenstjerne

Er dette ditt første barn? I henhold til trening skal visst svømming være bra for kroppen med liten belastning og god trening.

Ja det er mitt aller første barn [:)]

Gratulerer!!! Så spennende[:D] Netopp funnet det ut antar eg[;)] Prøvd lenge?

jah jeg har akkuart funnet det ut.. har ikke prøvd på det, det bare hente. har bare følt meg ganske uvel + at mensen min har ikke kommet enno så da tenkte jeg at jeg skulle ta meg en test for å være på den sikre siden.. typen vet ingen ting, så det er en overaskelse.. [:)] han får vite det til jul..
Eller burde jeg fortelle det til han nå?

Ehh ikke for å være kjip. Men det er vel kanskje lurt å si noe nå? Hvertfalll hvis det ikke var planlagt. Har jo like mye krav på å få vite det som du!!! Og du er jo ganske ung! Hvor gammel er typen din??

Oi! Jeg hadde ikke klart å vente med å si det! Klarte ikek vente med å si det til noe nsist jeg [&:]

vi har snakket om det mange gang. Han er glad i barn og han kommer til og glede seg noe for færdelig.. kjenner han veldig god og vi har snakket om barn nå i 1år og nå sjer det.. han er 22år..

Gratulerer!!![:)]
Når det gjelder trening så skal man vel ikke gjøre de mest anstrengende og harde tingene... Spaserturer, svømming og annen mild mosjon uten masse hopp og sprett er ok!

gratulerer[:)] eg ville nok sagt det til han no eg då. Kan vera godt å gå sammen gjennom heile svangerskapet..
ingen andre som veit det? utanom oss her då [;)]

eg også ville sagt det..tror du ikke han vil merke det[&:] Eg tenker;du blir jo lettere trøtt og kvalm.. Han har vel like stor rett på å få vite det slik som du har. Han er jo trossalt barnetsfar[:D] Ønsker deg nå lykke til,å si ifra om du sier det til han[;)]

hei, hei!!

trening er bra når man er gravid. man kan gjøre nesten all type trening som vanlig, men unngå mye hopp og sprett. Ellers skal man ikke ta seg helt ut, men det er IKKE farlig å bli sliten og svett når man er gravid. Har ei venninne som er gravid i 8. måned. Hun trener fortsatt spinning, går flere timer om dagen og er i knallform!!! (håper jeg får det sånn:-))

Jeg tror nok jeg ville fortalt kjeæresten min at jeg var gravid. han skal jo bli far, og burde kunne glede seg med deg!!

Lykke til framover da!

klem,M

Back
Topp