Trening?

Klementine

Andre møte med forumet
Hva tenker dere om trening? Noen som trener noe/mye her?

Jeg bestemte meg for å bli supersprek og begynne det nye året med masse trening og sunn mat.
Så har trent 4-5 ganger i uken fram til jeg skjønte at jeg var gravid.
Og nå har det da blitt bråstopp! Litt redd for å "hoppe" ut bebbissen..

jeg er en tjukkis og trente masse fra beg av februar til nå... Og jeg er sikker på at babyen sitter pga treninga... Gått ned 6 kg og er fortsatt gravid hehe

Det var jaggu godt å høre [:D]
Blir nok ikke hardtrening, men godt å fortsette å holde seg i form. Man skal jo gjennom en fødsel og ha et liv etter det.

Bare bra for gravide kropper å trene litt:D

Startet min treningsperiode for 4 uker siden, fant ut jeg skulle være "fit-for-fight" til bikinisesongen... Ser dårlig ut nå[;)]
Men et tips er å holde seg i form, gå turer eller jogg lett! I starten kan man vel trene som "vanlig", men etterhvert tror jeg man bør høre på kroppen. Selv fikk jeg vondt i lysken om jeg trente for hardt under mitt første svangerskap.
Som Klementine sa, skal vi jo gjennom en fødsel, og da tror jeg det er bra å ikke bare ha slappet av... Det er iallefall min erfaring.

Hilsen meg som kommer til å prøve å trene, men som mest sannsynlig ikke kommer meg så altfor lett opp av sofaen[;)] Blir vel trilleturene med lillemor som bidrar[:D]

ORIGINAL: Hemmelig gravid

jeg er en tjukkis og trente masse fra beg av februar til nå... Og jeg er sikker på at babyen sitter pga treninga... Gått ned 6 kg og er fortsatt gravid hehe

Godt jobba!! Skal prøve å følge deg, vil ned 5 kg [:D]

Jeg merket jeg ble veldig støl i lysken sist trening. derfor har jeg tatt meg noen dager fri. men i morra er det pån igjen hehe

Da skal jeg gå på vekta i mårra tidlig, og skrive inn her hva jeg veier! Så skal jeg oppdatere etterhvert som kiloene bare raaaaser av:) Du blir herved min mentor[;)]

Jeg trener også [:D] Kjenner etter på kroppen hva den "orker"! Kjenner jeg noe stikk og ømhet der nede så tar jeg det mer forsiktig! Men har planer om å trene siden jeg ikke fikk gjort det forrige svangerskap pga ryggen! Så nå skal jeg til kiropraktor som skal hjelpe meg å trene slik at det ikke blir som sist [;)]

jeg bør vel komme igang med trening jeg også er visst bra ift fødsel å sånn har jeg hørt

Kan man bli ekstra støl i lysken når man trener og er gravid? Har vært det i det siste og ikke fattet en ting hvor det kom fra. Ikke farlig?

Jeg var ganske plaga under forrige sv.skap, men det gikk over så fort ungen kom ut. Tror ikke det er farlig, men man bør vel ikke overbelaste, for da TROR JEG (er ikke sikker) det kan komme flere plager...

morn morn!!
Kan ikke si jeg trener fast, men jeg jogger eller går tur ute, og så går jeg på ski!:) enn du?

trente 5 dager i uken før jeg ble gravid. Kjente at jeg ble svimmel og veldig sliten av spinning og "hopp og sprett" trening, så nå trener jeg styrke to ganger i uken og pilates/yoga en gang i uken. Pluss at jeg går tur hver fag og ski i helgene:)

Jeg trener på elipse maskin og manualer! Har alt hjemme så det er veldig lettvint siden vi begge trener, så kan vi trene når datteren har lagt seg [:D] Trener ca 3-4 ganger i uka. Måtte slutte på treningsstudio fordi så jo aldri samboeren [:D] Han reiste å trente da jeg var ferdig å trene så da ble kl fort 21 og da er det jo snart natta her [;)] Så kjøpte heller utstyr selv, og over langen så blir jo det billigere [;)]

Back
Topp