Trening

Juppe

Andre møte med forumet
Noen som har begynt å trene igjen? Jeg var på SATS Storo i dag for første gang på mange måneder, husket ikke engang hvor garderoben var! Temmelig sliten nå, men uansett deilig å komme i gang igjen. Håper bare jeg klarer å trene jevnlig nå da, og ikke blir støttemedlem igjen....[;)]

Synes det er så synd at det er så dyrt å trene på treningssentere[:'(]

Jeg er også tedens til å være støttemedlem[&o]

Ja jeg går på aerobic/styrketrening to gangen i uken og det er sååå deilig...

Jeg frøs mitt abonnement på SATS siste mnd jeg gikk gravid. Nå åpner det på torsdag. Jeg er bare usikker på om jeg skal ha llille gutt på mini sats....Har dere de der, eller er de hjemme?? Sånn m tanke på amming..Hvis ikke jeg hadde ammet kunne han jo bare vært hjemme m pappaen....

ORIGINAL: * Nora sin mamma *

ORIGINAL: Juppe

Noen som har begynt å trene igjen? Jeg var på SATS Storo i dag for første gang på mange måneder, husket ikke engang hvor garderoben var! Temmelig sliten nå, men uansett deilig å komme i gang igjen. Håper bare jeg klarer å trene jevnlig nå da, og ikke blir støttemedlem igjen....[;)]

Ååååå, trener du der, kanskje vi kan trene sammen da [8|]
... flytter like ved snart!

JA, det har jeg kjempelyst til!!! Så mye bedre å ha noen å trene sammen med! [:D]

ORIGINAL: feliz

Jeg frøs mitt abonnement på SATS siste mnd jeg gikk gravid. Nå åpner det på torsdag. Jeg er bare usikker på om jeg skal ha llille gutt på mini sats....Har dere de der, eller er de hjemme?? Sånn m tanke på amming..Hvis ikke jeg hadde ammet kunne han jo bare vært hjemme m pappaen....

Jeg fullammer jeg også. Har bare liggende pumpemelk i fryseren, sånn at pappaen kan varme opp å gi på flaske hvis han blir sulten mens jeg er borte. Funker fint det! (Itillegg sørger jeg for at det siste jeg gjør er å amme før jeg går ut døra, hehe!)Hvis ikke er det en time som heter baby sats. Da tar du med babyen og bruker han/hun istedenfor vekter! Har ikke prøvd det ennå da..

jeg har trenet i 3 uker allerede, og jeg stortrives med det. Det er hovedgrunnen til at jeg føler meg som en god mamma, tror jeg. Det gir fin avveksling og mer overskudd. Jeg trener hjemme med treningsvideo (styrketrening) tre ganger i uka. Trimmer litt utenom. Fantastisk godt å ta seg en sykkeltur på kvelden etter at Frida har sovnet.

Back
Topp