Trening

Frk.Rosa

Forumet er livet
Må si jeg har blitt slapp på treningsfronten etter at jeg ble gravid. Har kun vært på trening 2 ganger på 17 uker[:-] Men nå må jeg altså begynne å skjerpe meg... Kan da ikke være støttemedlem. Er det mange av dere som trener? I såfall hvor ofte og hva? Synes det høres litt spennende ut med yoga eller svømming for gravide jeg.. Noen som har erfaringer der??

Støttemedlem på elixia her![8D]

Jeg trente på sats, men det ble lagt ned her jeg bor. Så jeg gidder ikke å melde meg inn i noe før babyen er ute. Går en del power-walks da[:D]

Nei er ikke medlem av noe treningssenter, men går endel turer hjemme[:)]
Å så kunne jeg tenkt meg å begynt på svømming etterhvert, for sliter endel med ryggen[&:]

har aldri trent på sats eller no jeg. men lovet meg selv at dersom jeg ble gravid skulle jeg trene etter fødselen for jeg ville ikke bli tjukk. meeen...

ellers blir det turgåing med bikkjene her da. de tre første mnd var jeg så ekstremt dårlig og kunne ikke gjøre noe annet enn å ligge eller sitte i soffan. og bikkjene fikk lufte seg selv de ukene. da la jeg nok på meg litt selv om jeg bare åt knekkebrød. da jeg ble bedre var det godt å røre på seg igjen.

jeg sliter med muskel og ledd og rygg. svømming er noe som er supert for meg. men hvor? hvor leter man for å finne ut om gravidsvømming osv. det koster vel skjorta og jeg får vel aldri tid til det heller:(

Både svangerskap og fødsel skal jo bli enklere om man trener... Men er så travelt på jobb å sånn for tida at jeg føler ikke at tiden strekker til. Jada jada.. disse unnskyldningene[8D]

ORIGINAL: Cyan86

hadde aldri trent i hele mitt liv, før jeg begynte for noen uker siden.. på sånn tredemølle.
også er det jo snart skiføre (håper jeg) så da skal jeg finne fra skiene mine og ta med meg pølser og kakao i skogen =)
har fått forbud av kjæresten å gå på skøyter, for jeg kan dette på magen..
aking er jo og gøy =)
når det er snø er det mye man kan gjøre! som atpå til er gøy!

Du som gir meg så dårlig samvittighet[8D][8D]

Æ har heller aldri træna nå sånn..men har jo hund å hu kreve jo sin tur, dessuten e vi masse ut å leike når ungan e her i hælgin![:D] Så har æ en ganske fysisk krevende jobb som hold mæ litt i sjakk da!
Glede mæ te aketur æ å ja!!! så sa æ start på svømming pga bækkenet å d e nu deilig trim da!![:)]
Føle d e bra nok for mæ æ da...[8|][8D][:D]

Trener 3 ganger i uka på treningsstudio- Spinning, step, friskpuls, yoga eller stram opp ...Alt etter... Er mye hopp og raske bevegelser.....[8D] Men jeg kjører bare på til jeg blir helsvett[:)] Burde kanskje roe meg... Men nå er jeg en aktiv jente.

Jeg gikk på svangerskapsbading når jeg gikk med anette og det var så utrolig deillig... er så surt at de ikke har det tilbudet her i molde nå[&:]

Forrige gang gikk jeg på gravid-yoga, men det fikk jeg bare vondt i bekkenet av, så det blir ikke nå. Svømme er fint, men kan ikke betale det i tillegg til at jeg er medlem på SATS..

På SATS har jeg inntil nå trent dans (funk), men må slutte, ikke bra for bekkenet med alle hoppe/sidebevegelser. Trener innimellom på apparater, men syns det er forferdelig kjedelig. Skal prøve StramOpp (styrketime) og en gul (rolig/enkel) dansetime. De har en gravidtime også, som jeg gjerne skulle gått på, men tidspunktet kunne ikke vært verre [>:]

For tiden trener jeg en gang i uka, prøver på to de ukene det klaffer.

Back
Topp