Trening?

Rosali

Elsker forumet
Noen av dere som trener/mosjonerer litt?

Tenkte at jeg ville bli litt mere "fast i fisken" før vi begynner å prøve på å få neste.
Men det må bli hjemmetrening. Får ikke tid til noe annet. Går jo mye lange turer med gullet da.

Men i går tok jeg sit-ups og andre mageøvelser. Kjenner det idag ja...

Trening... Hva er det???

Har nok glemt hva det vil si å være i god form, så det er vel på tide å "lære" det igjen...

Så nei, her er det ikke mye trening, eller er veldig flink til å åpne godteskuffen og putte det jeg finner der i munnen, men det teller kanskje ikke som trening..... (?)

Jau jo.... Jeg måtte vente lenge pga keisersnitt før jeg fikk lov å trene. Men når jeg først gikk igang, tok det virkelig av.. Kjempedeilig å komme igang, men kunne nok tatt det litt roligere i starten ja[:)]
Ikke greit når man tror man er i samme formen som før man ble gravid.. og like sterke magemuskler...[8|]

Har kjøpt 2 trenings dvder, men ikke begynt å bruke de, men går jo tur med vogn hver dag....

Tok ks, så kunne ikke trene på 3 mnd-så fram til den dagen jeg kunne få stramme opp magemusklene og kjøpte meg romaskin og greier...Vel, nå er det gått 5 mnd og den står fortsatt og støver på loftet[:)] Jeg hater å trene[&:]

Huff der har jeg min dårlige samvittighet altså![:o]
Det blir så alt for lite trening på meg. Har vært plaga med bekkenløsning etter fødselen også, men den blir jo ikke akkuratt bedre av at eg sitter på rumpa[8D] Men rumpa begynner jo å bli skikkelig god å sitte på nå da[:D][:D]
Blir så lite trilling om dagen også, for det er så utrolig steikvarmt her. Men etter ferien skal jeg jammen ta meg sammen. Har kjøpt meg stepmaskin og greier. (godt jeg har trua i alle fall[:D][;)][:D])

Back
Topp