Trening!

Beritos

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hvordan går det med dere og trening? Her har det skjært seg helt, men etter ca halvannen måned med ekstrem trøtthet og kvalme, føler jeg at jeg begynner å våkne til liv igjen. Skal melde meg inn på et treningssenter i morgen, og håper på noen gode måneder og litt bedring av formen! Hjelper ikke akkurat å ha gått opp x antall kilo heller. (MYE mer enn hva man liksom skal i løpet av første trimester) Var i ganske god form i forrige svangerskap, og det er i hvert fall en motivasjon.
 
Jeg er egentlig ei aktiv dame, men har vært i skikkelig dårlig form både av trøtthet og kvalme fra uke 5 til nå uke 9. HÅPER det går over veldig snart, så får jeg komme meg i form igjen jeg også... :) Hadde ikke trodd jeg skulle bli liggende på sofaen så lenge, så tidlig!
 
Hvordan går det med dere og trening? Her har det skjært seg helt, men etter ca halvannen måned med ekstrem trøtthet og kvalme, føler jeg at jeg begynner å våkne til liv igjen. Skal melde meg inn på et treningssenter i morgen, og håper på noen gode måneder og litt bedring av formen! Hjelper ikke akkurat å ha gått opp x antall kilo heller. (MYE mer enn hva man liksom skal i løpet av første trimester) Var i ganske god form i forrige svangerskap, og det er i hvert fall en motivasjon.

Jeg tenkte seneste i går at det kunne vært gøy å lage en liten treningsgruppe, eller en egen tråd, hvor man deler treningsplanen sin for en uke og hvordan det har gått på slutten av uka! Det hadde iallfall vært motiverende for meg :)

Har akkurat som det mista all treningsvilje de siste ukene, men i går tok jeg en kort joggetur for første gang på 40 dager... herregud! Jeg som vanligvis trener 3-5 ganer per uke!
 
Jeg tenkte seneste i går at det kunne vært gøy å lage en liten treningsgruppe, eller en egen tråd, hvor man deler treningsplanen sin for en uke og hvordan det har gått på slutten av uka! Det hadde iallfall vært motiverende for meg :)

Har akkurat som det mista all treningsvilje de siste ukene, men i går tok jeg en kort joggetur for første gang på 40 dager... herregud! Jeg som vanligvis trener 3-5 ganer per uke!
Godt forlag!! Jeg og har hatt litt laber treningstid de siste 3 ukene, litt pga kaos på jobb og mangel på energi.. Håper å komme meg opp denne uka og ikke baaare prioritere tur med hunden :)
 
Jeg tenkte seneste i går at det kunne vært gøy å lage en liten treningsgruppe, eller en egen tråd, hvor man deler treningsplanen sin for en uke og hvordan det har gått på slutten av uka! Det hadde iallfall vært motiverende for meg :)

Har akkurat som det mista all treningsvilje de siste ukene, men i går tok jeg en kort joggetur for første gang på 40 dager... herregud! Jeg som vanligvis trener 3-5 ganer per uke!
Wow! Grattis med joggetur! Hvordan var det å jogge? (Og enig - gjerne treningstråd!)
 
Wow! Grattis med joggetur! Hvordan var det å jogge? (Og enig - gjerne treningstråd!)

Det ble en veeeldig rolig tur på bare et par kilometer, men det føltes ok. Jeg har nettopp hatt en kraftig forkjølelse, så var litt plaget med at jeg måtte stoppe for å hoste, men ellers føltes kroppen fin!

Hvis energinivået holder seg oppe, skal jeg lage en treningstips i kveld :)
 
Både på grunn av det låge energinivået og kvalme har min vanlege treningplan gått heilt i vasken :dance018
Eg prøver å gå tur i minst 30 min per dag, men det er ikkje alltid det går gitt! Gleder meg til andre trimester!
 
Både på grunn av det låge energinivået og kvalme har min vanlege treningplan gått heilt i vasken :dance018
Eg prøver å gå tur i minst 30 min per dag, men det er ikkje alltid det går gitt! Gleder meg til andre trimester!
Håper det går seg til snart og at i hvert fall kvalmen slipper taket:)
 
Hurra!!! I dag har jeg fått gjennomført min første skikkelige treningsøkt siden 28. juli! Herregud, for noen uker det har vært - måtte det nå bli mange gode treningsuker fremover :)

Har bestilt PT-timer på Oslo kvinnehelsesenter i dag. Noen har erfaring derfra? Tror det blir veldig bra for å holde treningsmotivasjonen oppe :)
 
Hurra! Så deilig! Jeg hadde min først økt på tirsdag og satser på ny trening i morgen. Kjenner ikke til der du har kjøpt PT, men det blir sikkert bra. Viktig å ta vare på helsa, ass!
 
Back
Topp