Trening?

Isobel

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Lurte på hvordan dere forholder dere til trening/fysisk aktivitet i prøvetiden?
 
Helt som før! Fysisk aktivitet er veldig bra for fertiliteten, så lenge det ikke bikker over! Jeg prøver å være fysisk aktiv hver dag, med en blanding av vanlige gåturer, Intensive fjellturer, styrketrening og klatring.
 
Har en til tider ganske fysisk krevende jobb og trener som vanlig nå i prøvetiden, både styrke og jogging 3-4 dager i uka :)
 
Jeg er mer aktiv enn vanlig for å styrke kroppen før en eventuell gravididitet. Sliter ganske mye med rygg/bekken ifra før, så føler at det er lett å motivere seg nå - kroppen må være sterk for å greie å gjennomføre et svangerskap! For meg funker joggeturer i lett terreng, sykling, fjellturer, svømming. Føles utrolig godt, er avstressende og gir energi!
 
Eg pleier alltid å være meir aktiv på hausten enn sommaren, så no som vi skal prøve å bli gravid, har eg begynt å bevege meg meir alt no.
Vil heller ha litt kondis før 1.trimester, enn å skulle starte opp i den trøttaste (og svimlaste) tida.
Kjem til å være like aktiv som normalt, etter ein positiv test. Har ein meget fysisk krevjande jobb, spesielt frå oktober til ut mai. Så veldig greitt å ha bygd seg opp i forkant akkurat i år :)
 
Jeg har en jobb som gjør at jeg går rundt og er i aktivitet hele dagen. Så går jeg til jobb (ca 3 km) hver dag. Elsker å gå turer i skogen.
Har nå blitt spurt om å være med på tabithatrening to ganger i uka. noen som har erfaring med det?
 
Jeg har en jobb som gjør at jeg går rundt og er i aktivitet hele dagen. Så går jeg til jobb (ca 3 km) hver dag. Elsker å gå turer i skogen.
Har nå blitt spurt om å være med på tabithatrening to ganger i uka. noen som har erfaring med det?
Trener endel, og gjerne relativt tungt. Det gir meg masse energi og jeg vet det er kjempebra før en graviditet og alt som følger med dette. I tillegg har det under prøvingen fått meg til å tenke på noe annet en stakket stund, så det er litt godt med en avkobling.
Drevet med tabata også, veldig gøy! Kan legge det litt opp etter hvilken form du er i:happy:
 
Back
Topp