Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du kan gjøre det meste, men unngå hopping etter 5 mnd (det var ihvertfall det fysioterapeuten sa)
Jeg har byttet ut mitt "vanlige" yoga program med ett gravidyoga program, men det var fordi jeg kjente magen var i veien på endel av øvelsene
Jeg skal prøve å svømme 1 gang i uka, og trene styrke + yoga 2 ganger i uka. Samt gå turer
Jeg trener styrke og PT har gitt meg streng beskjed om at alt som du risikerer å falle på magen med eller få noe på magen er et klart nei, feks planken og benkpress. Man skal heller ikke gå inn for å trene magemusklene med feks situps, men de blir trent uansett hvis man feks tar markløft, noe som igjen er veldig bra for bekkenet!
Han er på det høyeste nivået av PT og har blant annet videreutdanning innenfor graviditet og trening så stoler fullt på han. Heldigvis får jeg gratis timer av han fordi han er bestis med samboer
Jeg fikk høre at man skal slutte å trene de rette magemusklene når man begynner å få mage. Fordi magemusklene jo blir flytta veldig på, eller noe? Jeg er ingen ekspert, men det var det jeg fikk høre. :b
Ellers trener jeg som normalt enda jeg i alle fall!
jeg skal begynne å svømme, da bekkenet mitt er begynt å krangle. Har derfor blitt sykemeldt fra mitt treningssenter. Ellers klarer jeg å gå korte turer, men det er dessverre alt til nå..