Trening

Lille gull

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Oktoberlykke 2019
Dere som trener, trener dere som før eller har dere tilpasset det til graviditeten?

Selv trener jeg som før, men har tatt intensiteten litt ned. Presser meg ikke på samme måte som før, tenker å fortsette med det til jeg selv kjenner at det blir ubehagelig/tungt.:happy:

Jeg har slakket ned på intensiteten, men forrige gang fikk jeg voldsomme menssmerter etter mindre enn en halvtime. Brøt av økta og tenkte å vente til jordmorbesøk neste uke for å høre med henne før jeg fortsetter. Går tur og tar noen enkle styrkeøvelser for bekkenet hjemme imens :)

Jeg har slakket ned på intensiteten, men forrige gang fikk jeg voldsomme menssmerter etter mindre enn en halvtime. Brøt av økta og tenkte å vente til jordmorbesøk neste uke for å høre med henne før jeg fortsetter. Går tur og tar noen enkle styrkeøvelser for bekkenet hjemme imens :)

Hoff, ikke morro når treningen ender opp slik. Tror nok du gjør lurt i å vente å se hva jordmoren sier, er ikke vits å ta sjanser:D

Stoppet opp med treningen etter positiv test.
Helt ærlig så tørr jeg ikke å starte igjen før etter uke 12. Hadde MA i fjor og så skal ta det helt rolig.

Men skal bli utrulig godt å starte igjen da :-D

Du skal kunne trene som vanlig, men det er sikkert lurt å lytte til kroppen og ta det rolig om den blir fortere sliten. Selv mage kan du trene fram til magemusklene deler seg :)

Jeg tørr ikke jogge :p så jeg sykler.. kanskje jeg tørr å jogge igjen etter TUL :) det skal jo gå fint!

Jeg trener med litt endringer. Jeg har trent jevnlig med PT en stund så er vant til tung styrke. Men treneren min mener at jeg burde ta en pause fra løping og øvelser som utfall i første trimester. Så jeg har byttet ut løpetimer med spinning. Etter en MA i fjor vår og konisering i høst tar jeg ingen unødvendige sjanser.

Back
Topp