Trening

ChristiM

Betatt av forumet
Trener dere? Hvor intensivt trener dere? Vet det er godt for både mor og den lille å trene, men blir litt usikker på hvor hardt jeg bør ta det... Trener vanligvis 2-3 ganger i uken, mest spinning og styrke. Har PT-time i dag (bruker å kjøre styrkeprogram med ganske tunge løft da), og er litt usikker på om jeg rett og slett må fortelle PTen at jeg er gravid. Er bare 5+1 i dag, så synes liksom det er litt tidlig å fortelle det. Hva tenker dere?

Jeg har tredemølle jeg kjøpte nå etter jul for å komme i form :P
Får se hvor god den formen rekker å bli, haha.

Jeg ville fortalt det til pt, om det skulle være noe begrensninger så vil du få vite det, og så kan du få hjelp til å få skreddersydd ett program etterhvert som du blir større :)

Nope. Trener ikke. Er generelt aktiv i hverdagen, både på jobb og hjemme, så ingen dårlig samvittighet for det :)
Men med mye bekkensmerter er aktivitet det siste jeg kan tenke på.

Hei! Jeg har PT og fortalte henne det med en gang jeg visste. Hun skreddersyr etterhvert som jeg blir større, tar veldig hensyn til dagsform og legger inn mye pauser osv. Synes det er veldig fint å trene med henne, føler meg trygg og får fokusert litt ekstra der det er viktig å være sterk underveis i graviditeten :angelic: vi gjør ikke tunge løft for å bygge muskler nå, men tar det roligere og fokuserer på teknikk!

Trener ikke, men går lange turer med hunden hver dag :)

Akkurat nå føles det som trening nok å ta en dusj!
Trener ikke til vanlig, men er mye aktiv i hverdagen, og elsker å gå tur! Så når snøen forsvinner og formen forhåpentligvis blir litt bedre skal jeg ut å gå igjen!!

Trener ikke til vanlig, men er mye aktiv i hverdagen, og elsker å gå tur! Så når snøen forsvinner og formen forhåpentligvis blir litt bedre skal jeg ut å gå igjen!!
Enig, holdt på å stupe av å måtte vaske håret i dag :wtf: men håper å få løpe litt eller i det minste gå turer lenger frem :happy:

Hadde det slik i forrige svangerskap! Skjønner deg godt!

Vurderte å melde meg inn på et treningssenter igjen, men tror jeg heller fokuserer på å gå turer når snøen og isen smelter. Er glad i å gå lange turer :happy:

Back
Topp