Trening

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Klarer dere holde på trenings rutinene disse ukene?? Jeg er jo kanskje 4 uker bare, men jeg eeeer så sliten!. Trente annenhver dag fram til nå. Forrige uke klarte jeg 1 trening og var helt knust etterpå. :laughing025 skal prøøøve en økt i kveld , og på torsdag skal eg uansett siden eg er instruktør. Men fyyyy dørstokkmilen er blitt høy!!!
 
Trening disse ukene har betydd at jeg er helt død resten av dagen. Klarer såvidt stå oppreist. Tok ikke spesielt i på trening, men ble helt ødelagt etterpå. Så jeg har satt trening på en liten pause, og så går jeg mye tur med hunden inntil videre. Det skal bli bedre i andre trimester, så da får jeg bare trene litt ekstra da [emoji28]
 
Dårlig med trening nå[emoji28] prøver heller å gå turer med hunden da[emoji23] håper det snart blir bedre så jeg kan trene igjen [emoji3]
 
Får ikke til annet enn å gå tur! Alt annet er bare håpløst[emoji24]
 
[emoji23] Vi trener masse på jobben- tungt utstyr, tung vest etc... vi løper jo i skogen, overalt. Merker energinivået er på bunden. Føler gutta på jobben sleper på meg [emoji23] Har noen vanlige økter i uken - men intervall i oppover som jeg pleide kan jeg glemme. [emoji85]
 
Nei[emoji21] Prøver igjen neste uke.. men har en aktiv jobb og hund så tur med hunden kommer jo først.. så teller vel litt som trening ?[emoji28]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Planen var 3 treninger forie uke. Ble 1 [emoji23] nå skal jeg jobbe 3 nattevakter og hatt litt blødninger. Så jeg skal se an etter mine 3 nattevakter om jeg får til en runde på fredag og søndag. Har egentlig som mål om 3 ganger i uka. Men nå har jeg en veldig aktiv jobb også. Selvom det ikke er som trening, så er jeg jo aktiv [emoji4] + en aktiv unge på 15 mnd [emoji23]
 
Har en. Veldig aktiv jobb selv. Så de dagene jeg bikker 18.000 skritt på jobb er d ikke en tanke å trene engang! Men i dag gikk D helt ok. 45 min. Men fant fort ut at å jogge på tredemølle må eg bare stoppe med pronto . Bekkenet begynte verke med en gang :( men elipsen gikk bra! Greit å finne ut av tidlig. Vært sengeliggende i alle 3 forrige svangerskapene pga Bekkenet, så håååper at eg har klart å styrke det en del de siste årene med all treningen. Lov å håpe ihvertfall :p
 
Ikke en nubbsjans til å trene noe siden jeg begynte på arbeid etter påske. Sovner hver ettermiddag og kvalmen blir verre bare jeg rører på meg.
 
Ikke en nubbsjans til å trene noe siden jeg begynte på arbeid etter påske. Sovner hver ettermiddag og kvalmen blir verre bare jeg rører på meg.
Huff. :nailbiting: kjenner eg gruer meg til de neste 2 ukene. Er da kvalmen kommer hvis den kommer. Håper virkelig eg slipper unna ! Ikke vært kvalm med gutta. Men var skikkelig dårlig med jentungen.
 
Back
Topp