Tinkiwinki
Forelsket i forumet
Hva trener dere? Hvor ofte får dere trent? Her går det sakte men sikkert fremover. Får til en økt med kampsport i uka. Ellers blir det mange gåturer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow bra det!Triller hver dag , og prøver å få løpt 3 ganger i uken (skjer vel nesten aldri) mer 1-2 ganger, men målet er 3 !og løper innom SATS om jeg har tid til det. Utrolig uvant å ikke få trent så mye som før, da jeg trente 6 ganger i uken +fotball og boksing! Men babyen min er det viktigste så det går helt fint <3
Her er det fast innebandy og en PT time i uka, ellers litt squash, time på sats, egentrening på mølle eller styrke. Ca 5 dager i uka. Må det kjenner jeg for å holde kroppen i gang, blir så stiv og rar ellers.
Har vært glad i trening de siste årene, blitt min form for avkobling etter jeg fikk førstemann for 7 år sidenOi så flink du er!Jeg hadde gjerne trent mer, men jeg får vente til jeg får litt mer søvn.
Sover din godt om natten?
Har vært glad i trening de siste årene, blitt min form for avkobling etter jeg fikk førstemann for 7 år siden
Vesla sover helt ok vil jeg si.. hun har spist ofte om natta hele tiden, inntil denne uka faktisk, nå er vi nede på 1-2 ganger om natta. Sover mellom måltidene, men jeg bruker lang tid på å sovne igjen så det har blitt litt lite søvn.
På dagen sover hun best når jeg er i farta, legger jeg henne inne våkner hun innen jeg har sovnet![]()