Trening

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Hva trener dere? Hvor ofte får dere trent? Her går det sakte men sikkert fremover. Får til en økt med kampsport i uka. Ellers blir det mange gåturer.

Triller litt, men ikke mye pga elendig føre. Men går en times kveldstur hver kveld etter kidsa er lagt, i bakker og i høyt tempo :-)
Når jeg begynner på jobb igjen så blir det mye sykling til jobb, vi sykler mye med ungene på sommeren og sånn. Orker ikke treningsstudio, finner aldri tid uansett. Tar meg 2-3 økter i uka hjemme med strikk, kettlebells og ungene som vekter :)

Triller hver dag , og prøver å få løpt 3 ganger i uken (skjer vel nesten aldri) mer 1-2 ganger, men målet er 3 !:D og løper innom SATS om jeg har tid til det. Utrolig uvant å ikke få trent så mye som før, da jeg trente 6 ganger i uken +fotball og boksing! Men babyen min er det viktigste så det går helt fint <3

Triller hver dag , og prøver å få løpt 3 ganger i uken (skjer vel nesten aldri) mer 1-2 ganger, men målet er 3 !:D og løper innom SATS om jeg har tid til det. Utrolig uvant å ikke få trent så mye som før, da jeg trente 6 ganger i uken +fotball og boksing! Men babyen min er det viktigste så det går helt fint <3
Wow bra det! :-) jeg trente nesten så mye som deg får jeg fikk mitt første barn. Er fornøyd om jeg får til noe nå ♥ Var ganske kjekt en høst vi dro på fjelltur, og hadde sønnen i bæremeis. Vi fikk god mosjon, og han fikk sett masse. Blir bra å ta frem den etterhvert. Trilleturer er gull vært for både mor og baby her :-)

Trener karate 1 gang i uka og styrke 2 ganger. Når det blir bart igjen blir det nok noen joggeturer også :) har slity mye med bekkenet, men begynner endelig å tåle en del mere[emoji106][emoji4]

Blir noen trilleturer, men ikke så mange som jeg hadde håpet på. Er egentlig vant med å gå lang tur hver eneste dag, men nå sover faktisk lillebror best i vogna når den står stille. Tenker hver dag på at jeg burde begynne å trene litt styrke da jeg er tynn og svak. Blir visst bare med tanken:P

2 styrketreninger i veka på dagtid ellers så er det tur kvar dag. Med mini og storebror på 2,5 får eg ikkje trent meir på kveldstid. Håper å få starta med det snart [emoji4]

Her er det fast innebandy og en PT time i uka, ellers litt squash, time på sats, egentrening på mølle eller styrke. Ca 5 dager i uka. Må det kjenner jeg for å holde kroppen i gang, blir så stiv og rar ellers.

Her er det fast innebandy og en PT time i uka, ellers litt squash, time på sats, egentrening på mølle eller styrke. Ca 5 dager i uka. Må det kjenner jeg for å holde kroppen i gang, blir så stiv og rar ellers.

Oi så flink du er! :-) Jeg hadde gjerne trent mer, men jeg får vente til jeg får litt mer søvn.
Sover din godt om natten?

Oi så flink du er! :) Jeg hadde gjerne trent mer, men jeg får vente til jeg får litt mer søvn.
Sover din godt om natten?
Har vært glad i trening de siste årene, blitt min form for avkobling etter jeg fikk førstemann for 7 år siden :-)
Vesla sover helt ok vil jeg si.. hun har spist ofte om natta hele tiden, inntil denne uka faktisk, nå er vi nede på 1-2 ganger om natta. Sover mellom måltidene, men jeg bruker lang tid på å sovne igjen så det har blitt litt lite søvn.
På dagen sover hun best når jeg er i farta, legger jeg henne inne våkner hun innen jeg har sovnet :-P

Har vært glad i trening de siste årene, blitt min form for avkobling etter jeg fikk førstemann for 7 år siden :)
Vesla sover helt ok vil jeg si.. hun har spist ofte om natta hele tiden, inntil denne uka faktisk, nå er vi nede på 1-2 ganger om natta. Sover mellom måltidene, men jeg bruker lang tid på å sovne igjen så det har blitt litt lite søvn.
På dagen sover hun best når jeg er i farta, legger jeg henne inne våkner hun innen jeg har sovnet :p

Ja, enig med deg. Trening er en veldig fin måte å koble av på. Også kjenner man seg så mye bedre! :-)
Hihi sånn er min og. Sover best i vognen! :-)

Back
Topp