Trening

FruFransen

Blir kjent med forumet
Aaargh! Jeg pleier til vanlig å trene 2-3 ganger i uken, og håpet virkelig jeg orket å fortsette med det når jeg ble gravid. Men NEI, bare tanken på å dra seg ut eller på treningssenteret er så tung [emoji30] Det skal også nevnes at jeg går stort sett hele dagen på jobb, og det merker jeg tar på nå som man produserer et lite menneske.
Jeg skal likevel forsøke å presse meg ut, minst en gang i uken! Hvordan er det med dere og trening/altivitet så langt i svangerskapet? Og hva er målet mens dere går gravide?

Trener ikke noe nå... Før vinteren gikk jeg veldig mye hver dag,prøvde vertfall... gikk ned nesten 15 kg i fjor,bare med omlegging av kosthold og raske turer,og var så stolt og fornøyd med resultatet også ble jeg gravid, men mistet... Etter jeg ble gravid igjen nå så har jeg ikke turt å presse meg til det,i starten pga frykt for å miste,nå mest fordi jeg ikke eier energi...
Får også litt murringer av det,så jeg tør ikke helt ... jeg tenker jeg venter til jeg er litt lengre på vei og våren kommer,så skal jeg begynne å gå igjen.. :)

For min del så går det bra hittil, 6+1 i dag. Har tatt det litt med ro forrige uken siden jeg mistet 5+4 i høst. Men jeg trener normalt 5-7 ganger i uken, kommer til å ligge på samme nivå så lenge det lar seg gjøre, men med litt modifikasjoner på en del øvelser så klart.

Jeg trener 5 ganger i uken, men jeg trener knall hard styrke, så kjenner jeg gikk litt i kjelleren da jeg må gi opp det :( men nå vurderer jeg å gå over til yoga pga bekkenet.

Jeg trener 5 ganger i uken, men jeg trener knall hard styrke, så kjenner jeg gikk litt i kjelleren da jeg må gi opp det :( men nå vurderer jeg å gå over til yoga pga bekkenet.

Jeg har og veldig lyst å prøve yoga, tenker det er sunt for både kropp og sjel i et svangerskap [emoji4]

Back
Topp