Trening

Var akkurat på vei til å trene meg opp etter en operasjon når jeg endelig ble gravid. Kvalm og trøtt konstant, så håper virkelig jeg kan ha litt energi snart så denne skrotten kan få beveget seg litt. Merker at jeg trenger det;)

Vanskelig å komme seg på trening når man er så trøtt og uggen hele tiden, prøver å trene 3 styrkeøkter og lott kondisjon, men må si at det har ikke vært lett å komme i mål denne uka, men det føles veldig godt ut etterpå :D

Dere er flinke synes jeg [emoji122]
Merker jeg blir fortere sliten for tiden.
Her går jeg raskt i 30 min til en time til dagen.

Akkurat gått en time med bikkja. Dørstokkmila blir lengre og lengre[emoji46] jeg skulle egentlig trent styrke i dag, men hadde allverdens unnskyldninger, så det blei ikke noe av [emoji14]

Blitt dårlig med trening den siste tiden. Har et mål om å få trent i morgen, tar en dag av gangen. Nå som jeg har skrevet det her må jeg nesten gjennomføre :-D

Skal være greit å gjøre det meste (tenk bare på Marit Bjørgen og sånn), men ta hensyn om det blir vondt eller andre typer reaksjoner.
Akkurat begynt å trene styrke, ene øvelsen med vridning i overkroppen var skikkelig vond (traff sikkert ei øm livmor?), så det ble ikke så mange repetisjoner (livredd for å ha ødelagt noe etterpå, men det skal vel egentlig mye til for å direkte skade per nå).
Så skal tilbake på lørdag og prøve litt til :)

De dagene formen er god, er det jo greit, ellers ganske hardt å komme igang ja, selv om litt rolig bevegelse (roooolig yoga eller å gå en tur) gjør veldig godt, alltid, og spesielt når eg er sliten.

Jeg skal ut på løpetur i dag, gleder meg. Blå himmel og knallfint ute! Håper kvalmen spiller på lag..

Back
Topp