Trening?

Nathalie_91

Glad i forumet
jeg har panikk og angst for permisjonstiden. Begge gangene jeg har vært i permisjon så he jeg lagt på meg grusomt mye!

Så tenkte jeg skulle begynne å trene litt nå, så jeg kommer inn en god rytme til etter fødselen :)

Noen flere som trener ?
 
Forrige permisjon meldte jeg meg på mor barn trening, 2ggr per uke i 3mnd, og det gjorde underverker for å få kroppen litt igang igjen! Var utrolig digg, faktisk [emoji16]
 
Sliter en del med ryggen, så begynte på yoga og pilates for et par uker siden for å se om det kunne hjelpe. Prøver også å få til litt jogging. Satser på å fortsette med dette så lenge jeg kan:)
 
Jeg trener på studio med vekter og løper (nå på bånd, for blir så asmatisk av å løpe ute i kulde) håper å kunne fortsette frem til lekke kommer. Men om det blir som før og bekkenet krangler. Er det flott bassengtilbud her. (Også uten fysio om man ikke får henvisning, da vanlig bassengtrening, som skal være tilpasset gravide) vanntrening er topp, ingen belastning.
 
jeg vet ikke om jeg tør å begynne å jogge nå, siden jeg ikke er så vant til å jogge fra før av. hehe, paranoid kanskje :p men tenkte å gå litt turer og trene med egenvekt, unngå kettlebells kanskje.. :)
 
Her blir det løping, og svømming etterhvert når løping blir ubehagelig :)
 
Trente tre ganger i uka før jeg ble gravid, mest kondisjon og litt styrke, men etter positiv test så har det kun blitt litt turer ute. Har ikke energi til noe! Håper å være tilbake på treningssenteret snart :happy:
 
Jeg planlegger å svømme. Håper jeg får til noe fast :) Gikk på gravidyoga og gravid-svømming forrige gang. Har bare godt å si om begge deler. Yogaen var forresten en helt super forberedelse til fødselen. Brukte pusteteknikk og 'smertekontroll' jeg hadde lært der.
 
Er i permisjon nå, å har gått ned mer enn jeg la på meg i graviditeten! Men nå ser jeg vekt går opp igjen, spiser jo som en hest! Så nå måå jeg komme igang med trening snart ;)
 
Back
Topp