Trening

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Trener dere no til vanlig, og kommer dere til og fortsette med dette? :) Jeg driver med klatring og syns det er dumt at det ikke står så mye om dette under graviditet. Lurer jo litt på hvor mye jeg kan ta i.
 
Jeg trener ca 2-3 ganger i uka, løping, styrketrening og yoga.
Tar det litt med ro anngående styrketreninga og trapper litt ned og sørger heller for å opprettholde muskler i stedet for å øke.

Alt av helsepersonell jeg pratet med sist graviditet var positive til trening i mitt tilfelle. Så da tenker jeg det gjelder denne gangen og.
 
Går kun turer :) er alene med sønnen min, så får ikke trent så mye uten om når han er hos pappan sin.
 
Pleide å trene i første svangerskap helt til jeg fikk svangerskapsforgiftning og ikke fikk lov til å trene lenger. Vært dårlig med trening etter svangerskapet. Blitt med turer i nærområdet
 
Jeg trener ca 2-3 ganger i uka, løping, styrketrening og yoga.
Tar det litt med ro anngående styrketreninga og trapper litt ned og sørger heller for å opprettholde muskler i stedet for å øke.

Alt av helsepersonell jeg pratet med sist graviditet var positive til trening i mitt tilfelle. Så da tenker jeg det gjelder denne gangen og.

Trener litt styrke jeg også, men tror jeg skal gjøre som deg der. Og når det gjelder klatring får jeg holde meg til ikke for tunge ruter i veggen :)
 
Trener 5-7 ganger i uken, både styrketrening , løping og sykling :) Legen sa at jeg skulle trene så mye og lenge jeg orket, det var bare positivt :)
 
Holder på som normalt, ikke fast trening men jobbing på gården, ridning osv. Det kroppen er vant med allerede er ikke et problem i de fleste normale svangerskap. Man kjenner jo selv når man bør trappe litt ned osv, ting blir jo tyngre.
 
Back
Topp