Trening!!!

Skillz

Gift med forumet
Jenter hvordan går det med treningen? Er dere flinke til å komme dere på trening selv nå når dere er gravide?

Her trener jeg 4-6 dager i uken og håper virkelig jeg klarer og fortsette med det, er noe tøffere nå da jeg er mer trøtt... Kvalm eller ei trener jeg da...hjelper litt på faktisk
Her trener jeg mye tabata,kettlebells, sykkel,steppuls/styrke og noen dager vanlig studio med tredemølle og styrke.

Wow, så flink du er! Trente 4 ganger i uken før, men etter egguttak for snart fem uker siden har jeg trent kun en gang :-) hadde mye vondt i magen, nå er det mer det at jeg er sykt trøtt og har null energi :-( håper å komme mer i gang igjen etterhvert :-)

Har ikke trent ordentlig siden forrige svangerskap, så det er over et år siden... :(
Først var det bekkenløsning, så var det ryggproblemer, deretter et kne som ikke klarte belastning. Jeg er fortsatt 10 kg over startvekt før forrige svangerskap, så jeg gruer meg til å se vekten krype oppover denne gangen. Planen er å skjerpe kostholdet 100% nå, nok kalorier med det skal kun være sunt. Har en ukes ferie igjen nå, som skal tilbringes hjemme. Gyllen anledning til å komme inn i gode rutiner.

wow - imponert.

Jeg er ikke superaktiv på treningen.... Går en del tur og en dag med dans i uken (men det er sommerferie nå med oppstart August), må prøve å få opp aktivitetsnivået litt :p

Så flink du er :) jeg har trappet mye ned på styrketreningen fordi jeg har blitt så svimmel av det. Har byttet det ut med en lang tur hver dag. Gleder meg til å starte med litt lett styrke igjen :) men det blir nok ikke 4-6 dager i uken :p

Svømte i går!
Ellers sykler jeg frem og tilbake til jobb hverdag 11km.

Oi så flink alle er da! :)
Jeg klarer så vidt å komme meg ut på tissetur med hunden om dagene... 10 min tur og så er jeg helt utmattet, svimmel og kvalm. :P
Håper formen tar seg litt opp etterhvert, er egentlig utrolig glad i fjellturer men er jo ukesvis siden sist jeg var på fjellet nå...

Back
Topp