Trening

Lolo

Forumet er livet
Blir det noe trening på dere da damer?

jeg har lenge slitt med å komme inn i de gode treningsvanene igjen, og det er hvertfall vanskelig nå merker jeg. Formen er ikke på min side...
Lurer på å få til et enkelt styrkeprogram hjemme bare, og kombinere det med gåturer med lett jogg.

Dere som trener - hva trener dere?
 
Merker at det er vanskelig å komme seg over dørstokken når man er så kvalm og trøtt. Frister ikke litt å trene :/ Men man burde vel.
 
Jeg kunne gjerne tenkt med å trene, men jeg får ikke lov av legene.. Jeg må holde meg mest mulig i ro frem til uke 12 hvertfall..
Går litt lette gåturer, men det er det...
 
Nå har jeg vært syk i 2 uker snart så har ikke vært mer trening enn gå turer. Men så fort jeg blir kvitt denne stygge hosten skal jeg trene som vanlig med noen modifikasjoner. :)
 
Jeg trente 2-3 ganger i uken frem til positiv test, men så snudde formen seg, og jeg ble dårligere av å trene. Svimlet og ble skikkelig uvel av det. Så har hatt "pause" i 3-4 uker nå.
Tenker å ta opp igjen treningen med litt gåturer når formen har tatt seg opp:)
 
Har tenkt på å begynne å trene i lang tid. Men det blir med den tenkinga. Er litt flink til å gå tur da :D
 
Jeg går masse tur og gjøre enkle styrkeøvelser hjemme, men denne uken har jeg vært forkjølet og svimmel så har i grunn ikke gjort noe.
 
Jeg har den siste tiden slitt med å komme igang igjen med treningen, og etter jeg ble gravid har formen vært for dårlig. Men jeg går lange rolige turer og håper å bli bedre fremover sånn at jeg kan løpe litt. Og har planer om å begynne på gravidyoga etter sommeren :)
 
Jeg hadde investert i et treningsprogram og et kostholdsprigram før jeg ble gravid. Var godt i gang med dette, og forsøkte å fortsette etter jeg ble gravid også, men de siste ukene har formen vært på bunn! Etter jobb har jeg ikke energi til å gjøre noe;/ kvalmen har kommet for fullt den siste tiden også.. Håper set blir bedre snart, for vil komme meg tilbake til gode treningsrutiner!:)
 
Blir som regel med tanken… Jogget en rolig, liten tur idag. Det holdt i massevis! blir fort sliten :)
 
Jeg var ute og gikk i dag. Mer enn nok med 45 min i moderat tempo gitt... Blir med andre ord ikke store treningen jeg får til.
Burde ordnet meg et hjemmeprogram for styrke...
 
Visst/når jeg trener blir det som regel en sykkeltur eller fjelltur. Var på en totimers fjelltur i dag, utrolig deilig. Men fy så sliten jeg er nå:p
 
Har bedrevet og bedriver enda flytting. Mer enn nok trening for meg! :p
 
Riding og jobb holder for meg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenker på det hver dag, og hadde som mål å trene gjennom sv.skapet, siden jeg var så godt i gang før sv.skapet. Nå er derimot kvalmen tilstedeværende, og da frister det ikke mye å komme seg ut på tur eller styrketrening :/ men MÅ snart ta meg i nakkeskinnet!
 
Jeg erfarte at det gikk mye bedre å gå tur i går enn det jeg trodde. Gikk bare litt rundt omkring i nabolaget da, så jeg skulle ha kort vei hjem om formen ble for ille. Men det hadde jeg ikke trengt.
 
Trener 2-3 ganger i uka.. Fryktelig tungt å trene di to siste ukene men jeg må fordi vi skal på verdensgymnastrada :eek: (driver med turn). Tenker å fortelle trener det slik at hun forstår hvorfor energien ikke er på topp:)
 
Back
Topp