Trening

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg gleder meg helt vilt til å begynne å trene igjen. På søndag er det en uke til baby er 6 uker, og jeg kan begynne å trene igjen.

Er det noen som har erfaring med baby på treningssenter ?
På sats hos oss tilbyr de gratis babycare.
Dvs baby ligger i vogn og blir passet på av en av de ansatte på senteret , mens mamma trener. Hvis baby våkner blir mamma hentet.

Jeg har litt blanda følelser rundt akkurat babycare biten.
Jeg kunne absolutt tenke meg å trene på dagtid, men jeg vet ikke helt hva jeg føler ang å ha med baby.

Er det noen som har erfaring fra dette ?

Gleder meg også til å begynne å trene. :) har ingen erfaring med barnepass på treningssenter men har bestemt meg for å prøve dette. Virker utrolig deilig å få trent på dagtid sånn at ettermiddagene er fri til storebror og mann!! :D

Jeg hadde storebror med på trening hver dag når han var liten.. Begynte når han var 6 uker:) det gikk veldig fint, og det var såå godt å bli ferdig med treningen fra morgen av:-)) da kunne vi nyte resten av dagene sammen:)tenker å gjøre det samme denne gangen, men nå er vesla bare 9 dager så jeg gleder meg ihel til å begynne igjen:))

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg også til å begynne å trene igjen. To uker igjen nå :) Blir riktig nok ikke på treningsenter, det blir for langt å kjøre dit flere ganger i uka. Men skal gå til anskaffelse av ergobaby bæresele å begynne å springe på fjellet :P Har ei vennine som trener på senter og benytter seg av pass mens hun trener. Baby sover somregelt uansett, så det går vist bare fint :)

Tusen takk for respons:)
Koselig å se at alle er så positive og har så gode erfaringer til dette !

Jeg hadde med lillebror i vogn eller maxi cosi siden det ikke var barnepass der jeg trente :) begynte bare med amming i garderoben og da hun sov seg som regel igjennom hele treningsøkten :) gleder meg til å begynne igjen selv!

Jeg hadde med lillebror i vogn eller maxi cosi siden det ikke var barnepass der jeg trente :) begynte bare med amming i garderoben og da hun sov seg som regel igjennom hele treningsøkten :) gleder meg til å begynne igjen selv!

Var du da på gruppe-/saltimer eller trente du fritt på egenhand? Her har vi heller ikke barnepass på treningssenteret.

Var du da på gruppe-/saltimer eller trente du fritt på egenhand? Her har vi heller ikke barnepass på treningssenteret.

Da trente jeg på egenhånd :)
Var heller på timer på kvelden når mannen var hjemme.. Men liker best egentrening da :)

Back
Topp