Trening

Mipmip

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hva slags trening holder dere på med? Jeg trener et par ganger i uken med styrke + løping i intervall. Noen som vet mye om løping under graviditet? Er det Ok? Løper kun 5km ca er det ikke bra?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg løper offer hørt at det ikke er noe problem så lenge det ikke gjør vondt :) og man trenger jo ikke løpe de hardeste intervallene eller jobbe med makspuls. :)

Så lenge kroppen din er vant til å løpe så går det greit, som hun over meg sier, du trenger ikke løpe de hardeste intervallene :)

Jeg var flink og trente litt styrke ca 2 ganger i uka, men de siste ukene har jeg vært så sliten at jeg ikke har orka :(

Har ikke trent i det hele tatt :( pendler til jobb og er sinnsykt sliten når jeg kommer hjem fra jobb så har bare gått turer. Men jeg svømmer ca 1000m hver onsdag før jobb :)

Jeg er med på spinning og går på fjellet. Ellers har jeg prøvd å komme meg på flere treninger. Men har ikke like mye energi nå og er mye trett :-)

Jeg er med på spinning og går på fjellet. Ellers har jeg prøvd å komme meg på flere treninger. Men har ikke like mye energi nå og er mye trett :-)

Har følt meg veldig trett og uten energi - men har tvunget megselv på trening og føler meg veldig mye bedre etterpå, så tror veldig på at det hjelper på formen å få igang systemet litt :)

Har ikke blitt mye trening de siste ukene. Bare noen korte turer med lillemann, hunden og katten ;p Men satser på det blir flere og lengre turer når energinivået øker og snøen/isen forsvinner :) Prøver også å få inn noen av styrkeøvelsene mine hjemme på stuegulvet, men det har også vært vanskelig i det siste. Skal nok klare å starte igjen snart ;)

Ingen trening, dessverre. Må begynne, men er så trøtt hele tiden

Her har det blitt lite trening, men satser på å komme i gang til uka :)

Trener basket, kettle bells og body balance. Basket må jeg nok slutte med snart.

Prøver å gå tur 4 ganger i uka. Det får holde. Jeg hadde bekkenløsning med begge mine forrige svangerskap, så vil ikke trigge den for tidlig.
Skal også legge opp et styrkeprogram etterhvert her, som jeg kan gjøre de andre dagene.

Trener styrke, slyngetrening og spinning :-) prøver å få trent 2-3 ganger i uken i tillegg til turgåing.

Fikk også beskjed om at fotballen jeg driver med (innendørs og meget useriøst) ikke bør praktiseres. Har mange ganger fått både spark og slag, og ballen flyr overalt. Så det er nok sikrest å la være.

Skal trene i uke 13 tenker jeg og videre utover. Nå er det mye kvalme og tretthet så jeg orker fint lite. I tillegg holder vi på å flytte nå så det er trening nok :P

Her prøver jeg å gå mye. Gjerne i ulendt terreng så jeg får rukt hele kroppen. Prøver å gå hvertfall 5 Km daglig.

Jeg trener også mye til vanlig, men akkurat nå er jeg ute
av stand til det pga hormonell bekkenløsning, men går en del istedet :)

Back
Topp