Trening

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Hipp hurra! Da har jeg endelig meldt meg inn på treningssenter! Håper jeg er flink og drar meg selv etter nakkehårene ut av døren :-D
Skal trene med mannen, så vi er to om det!

Dere som trener: var det tungt å komme i gang? :p

Så bra :D Nei var ikke så tungt, hadde noen å trene med. Nå derimot, etter jul og sykdom er det verre å starte opp igjen.. :p

Så flott da:) Er så godt for kropp og sjel å trene:)
Da jeg begynte å trene for 5 år siden var det tungt ja.. Men jo mer rutine man får på det jo gøyere blir det!! Rett før jeg ble gravid var jeg "avhengig" av å trene.. Under graviditetetn ble det jo naturlig begrenset etter hvert, å jeg savnet det skikkelig de siste ukene. Å nå når jeg har kommet i gang igjen er det SÅ godt å trene:) Blir glad og harmonisk. haha! Gled deg til du er kommet inn i det:) Er så godt:)

Tenker det er bedre å ha noen å trene med ja! Derfor jeg skal ha mannen med :-D
Huff.. Må vel bare kaste deg ut i det?

Mye lettere å ha med noen ja :) Æsj, ja må vel det. Tenkte å starte igjen i morra.. Har måka snø i dag og det får holde :p

Jeg vil oooog trene :-0 men som alenemamma blir den eneste treningen 2t trilletur pr dag og babysvømming 1 dag pr uke :p

Jeg vil oooog trene :-0 men som alenemamma blir den eneste treningen 2t trilletur pr dag og babysvømming 1 dag pr uke :p
Er sikkert litt vanskeligere som alenemamma, og 2 timers tur hver dag er god trening det :-D men noen treningssentre har barnepass! Der skal jentungen være mens vi trener :-)

Jeg er ikke klar for å gi han over til barnepassere enda :-0 jeg er nok liiiitt hønemor... Men heldigvis er det vinter, så gjør ikke noe om rompa disser litt ;)

Jeg er heller ikke klar for å gi lillegutt over til barnepassere. Det er jo masse andre barn på barnepassen, og han kan ikke krabbe, sette seg opp eller gå vekk hvis de andre ungene blir for plagsomme, så jeg tenker at det er for tidlig da. Jentene som passer barna på mitt senter er søte, men han er for liten enda. Trener i helgene når pappa kan passe, og enkelte ukedager når pappa er hjemme. Får langtfra trent så mye som før, men det er en tid for alt. To timer trilletur er jo supert som trening. Du kan jo gjøre knebøy, utfall, tåhev og lignende når du går tur også.

Har bestilt (og mottatt) DVDen med 30 day shred, men lurer veldig på når jeg skal ta den treningsøkta.. 30min er jo overkommelig det, men så skulle man vel gjerne tøye ut litt, tatt en dusj etterpå og skifta? Da har minst 45-60 min gått.. Og jenta sover ikke mer enn 20min i strekk :p Og om ho er våken blir det nok en del pauser i den treningsøkta ;)

Har bestilt (og mottatt) DVDen med 30 day shred, men lurer veldig på når jeg skal ta den treningsøkta.. 30min er jo overkommelig det, men så skulle man vel gjerne tøye ut litt, tatt en dusj etterpå og skifta? Da har minst 45-60 min gått.. Og jenta sover ikke mer enn 20min i strekk :p Og om ho er våken blir det nok en del pauser i den treningsøkta ;)
Litt vanskelig når hun ikke sover i mer enn 20 min ja :o håper du finner ut en løsning :-)

Back
Topp