Trening

Takk for tips Solfrua! Noen ganger har jeg lagt hendene under hoftene, men har vært usikker på om det er lurt eller ikke ;) Idag har jeg gått en tur, men ellers ikke noe særlig denne uken/helga. Er så slapp :(

:nicethreadHei alle

Jeg har akkurat fått bekreftet graviditet. Alt er skummelt. Jeg jobber som lærer og pendler til og fra jobb 2 timer totalt hver dag. Jeg er håndball trener for et j16 lag som har 4 treninger i uka, og spiller selv håndball. Jeg er treningsnarkoman :pog får til å trene innimellom alt annet, men akkurat denne uka har jeg ligget med influensa:confused: Håper å være klar til trening torsdag. :)

Hittil denne uka har ikke kroppen orka mer enn å stå opp, være på jobb og legge seg :p fri to dager nå, så da skal den lille energien brukes på trening og husarbeid :)

Jeg har roet ned på intensiteten (trente hard styrke og intervall) etter at jeg fikk magesmerter. Trener fortsatt 5-6 dager per uke, men gått over til litt alternative treninger som rolig økt på ellipsemaskin, tredemølle, slynge etc. Prøvde meg på yoga forrige uke, har troen på at det er fin trening, men er foreløpig litt for utålmodig :p Men har sikkert veldig godt av den type trening :)

Hvordan har starten på uka vært? Jeg fikk trent i går og da gikk det bra :) I dag har jeg gått en liten tur.
Fikk trent i går, litt kondis og litt styrke:) ikke noe i dag, kanskje det blir litt pilates i kveld... Satser på en treningsøkt i morra også!

---—–-

Trente i mandags før første gang i år :) det har jeg angret på i to dager ;) er såååå støl i lårene. Gikk tur i ca 1,5 time og trente styrketrening etterpå :p kanskje dumt å ta i sånn første gången på lenge men nu er jeg hvertfall igång og motivert igjen :)