Trening

Takk for tips Solfrua! Noen ganger har jeg lagt hendene under hoftene, men har vært usikker på om det er lurt eller ikke ;) Idag har jeg gått en tur, men ellers ikke noe særlig denne uken/helga. Er så slapp :(

:nicethreadHei alle

Jeg har akkurat fått bekreftet graviditet. Alt er skummelt. Jeg jobber som lærer og pendler til og fra jobb 2 timer totalt hver dag. Jeg er håndball trener for et j16 lag som har 4 treninger i uka, og spiller selv håndball. Jeg er treningsnarkoman :pog får til å trene innimellom alt annet, men akkurat denne uka har jeg ligget med influensa:confused: Håper å være klar til trening torsdag. :)

Hittil denne uka har ikke kroppen orka mer enn å stå opp, være på jobb og legge seg :p fri to dager nå, så da skal den lille energien brukes på trening og husarbeid :)

Jeg har roet ned på intensiteten (trente hard styrke og intervall) etter at jeg fikk magesmerter. Trener fortsatt 5-6 dager per uke, men gått over til litt alternative treninger som rolig økt på ellipsemaskin, tredemølle, slynge etc. Prøvde meg på yoga forrige uke, har troen på at det er fin trening, men er foreløpig litt for utålmodig :p Men har sikkert veldig godt av den type trening :)

Hvordan har starten på uka vært? Jeg fikk trent i går og da gikk det bra :) I dag har jeg gått en liten tur.
Fikk trent i går, litt kondis og litt styrke:) ikke noe i dag, kanskje det blir litt pilates i kveld... Satser på en treningsøkt i morra også!

---—–-

Trente i mandags før første gang i år :) det har jeg angret på i to dager ;) er såååå støl i lårene. Gikk tur i ca 1,5 time og trente styrketrening etterpå :p kanskje dumt å ta i sånn første gången på lenge men nu er jeg hvertfall igång og motivert igjen :)

Skal trene styrke og kortintervaller om en drøy time, er steintrøtt og tung i kroppen men jeg vet at jeg bestandig har en bedre følelse på det når jeg først kommer på trening. Sitter her med årets første smågodtpose som jeg forsvarer med at jeg er gravid, så jeg får vel energi på trening av at glukogenlagrene mine er trappfulle :) Avsluttes med jentekveld og sushi :D

Prøvde meg på en joggetur nå. Gikk fint i starten, men måtte ganske fort gå i stedet for å jogge. Og ble bare kvalmere og kvalmere i løpet av turen! Jeg vil ha energien min tilbake :o

Ble dårlig under økta jeg, det har ikke skjedd før. Kjentes som energien bare "swoooop" - ble dratt ut av meg, Måtte gi meg etter litt bein og mage. Prøver igjen på fredag :)

Var skikkelig forberedt på å få trent ofte med laverer intensitet. Men nå har samboern gitt meg treningsnekt et par uker. Var litt brunt på toalettpapiret to dager så tror han ble litt redd, så for å roe han litt går jeg med på det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg begynte å trene forrige uke. trente i 5 dager før jeg fant ut at jeg var gravid, så fikk jeg litt panikk og trudde alt jeg gjorde sku skade babyen min. tok meg 3 dager å komme over den frykten. så trena jeg i 25 min og på kvelden fikk jeg små blødninger, så da fikk jeg enda mer panikk. men alle sier at jeg burde fortsette å trene da. fant et program med jillian fra slankekrigen som heter 30 days shred som jeg har fulgt. men får gjort det hjemme så passer seg å ta det etter en lur eller et par timer etter jeg står opp om morran før trettheta slår til igjen :P
så er usikker på om det er for hard trening for kroppen min. for var helt utrent før jeg begynte igjen!
slutta å røyke for 18 dager siden, så ville teste formen og få litt bedre kondis =)
men får se ann etter helga om jeg har energi til å prøve igjen. lege time på tirsdag, for vil høre om det er trygt for meg å fortsette uten å skade spira mi.

Back
Topp