Trening :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har begynt å trene igjen her? Utenom trilleturer :) Hva trener dere?

Ikke begynt enda, men har store planer om å begynne på mor og barn trening. :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Skal begynne med Friskis og Svettis snart, om en 2-4 uker tror jeg :) Må bare venne lillebror til litt fast føde på kvelden slik at mannen kan bidra litt når jeg drar på trening :) Han tar ikke flaske nemlig.....

Kan legge til at Friskis og Svettis var MEGABRA trening etter forrige fødsel :) Nær meg er det Puls/Middels på mandager og Core-trening på onsdager, en helt perfekt blanding av styrke/kondisjon/kjernemusklatur-trening :)

Begynte treningen igjen ca 4 uker etter fødsel. Blir endel styrketrening, og spinning, rulleski og løping :)
Fra neste uke begynner vi på et mor og barn trening kurs. Går hos fysio for å styrke bekkenet, og det er det de også gjør på disse timene. Så slår 2 fluer i en smekk, så får lille vært litt sosial med andre babyer også ;)

Såvidt begynt litt, men skal intensivere nå etterhvert :) jeg har tre barn som er hjemme de aller fleste dager, så jeg trener med DVD/for meg selv her hjemme :) når lillemann legger seg og er mer forutsigbar skal jeg begynne med joggingen igjen (ute).

Jepp, har begynt:D Jeg trener hjemme,da vi har en del treningsutstyr:)
Jeg har tredemølle som jeg løper på,et apperat som trener innsiden av lår og rompe, trener magen både på apperat og i form av sit ups. Tar også ulike rompeøvelser,haha:P Har videre en dings som henges over døren hvor man drar opp sin egen kropp liksom...sykt tungt...jeeez....

Med min trening er hovedmålet økt kondisjon og at kroppen skal holde seg like stram og fin:P Jeg trener ikke for vektnedgang.

Første gang på tredemøllen etter fødsel var helt grusomt for å si det mildt! Jeg klarer jo ikke begynne rolig heller vettu:P Falt om som et slakt etterpå, haha. Svetten rant og hev etter pusten...hvalrossen synnøve;):D

Tenker eg skal begynne med spinning igjen i neste veke :) er spent på korleis det kjem til å gå :p

Har meldt meg på min første spinningtime i dag , veldig spent på hvordan det blir! :) Savner treninga veldig, så blir godt å komme igang igjen :) Noen andre som har tatt ks her?

Har ikke begynt med trening enda, kun trilleturer. Har nettopp fryst medlemskapet mitt på Elixia etter å ha vært støttemedlem de siste månedene i graviditeten. Tenkte prøve meg på treningsdvder hjemme først, har hatt stor suksess med et tidligere! Det finnes jo egne for å komme i form etter graviditeten så skal bestille et par nye :)

Puh! Da har jeg meldt meg på prøvetime på minibootcamp! tar med småttisene. Skal med ei i barselgruppa. Blir nesten sliten av å tenke på det o_O
Fikk hengerumpe av graviditeten. Spørs om den har lyst å fjerne seg..frykter den trives litt for godt der bak :P

Jeg begynner neste mandag! 2 gruppetimer i uken (mor og barn). En med spinning og en med styrketrening! Jeg gruer meg! :( Denne kroppen har ikke trimmet siden graviditetstesten slo ut...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp