Trening

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Har balt med six week six pack etter 30 day shred, ripped in 30 og så ble jeg syk etter uke to på six week six pack. så plagsomt å ikke å ha trent på litt over en uke nå.fortsatt syk så blir godt å frisk igjen.kjedelig når jeg var så godt i gang. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du er jammen flink! Mannen og jeg startet på 30 days shred før jul og er ferdig med dag 7. Har blitt en naturlig pause nå på de mest besøkte og hektiske dagene i jula, men det blir fram med pisken til torsdag...

Ga opp six weeks six pack etter nesten tre uker totalt da jeg ikke fant level 2 og var møkk lei level 1. Begynte heller på killer abs i dag og angrer ikke på det.mye gøyere:)

Du og mannen må bare holde ut.det gir resultater:)

Æææ... Jula har skylda! Vi har ikke kommet igang. Pisken ble visst borte på torsdag og i går var mannen syk. Han er alt for tett til å hoppe og sprette på dette. Han foreslo at han kunne heie på meg i dag, men jeg hater jo å trene, så det ble nedstemt. Vi har avtalt at vi er igang så fort han puster normalt igjen... Men du er jo bare helt rå! Har du før og etter bilder? Her har jeg litt mange kilo som vil av egentlig og en kondis som har gjemt seg veldig godt. Men jeg må i bedre form før neste graviditet :-)

Har før og etterbilder av 30 days shred som var det første jeg gjorde men har ikke tatt noe mer enda. Skjønner godt at det ikke er lett å trene når man er syk.måtte jo ta meg en pause jeg og pga sykdom..
Er ikke sånn super glad i å trene jeg helller men liker resultater av trening;) Etter hvert som man kommer i gang så får man resultater og da er det ekstra motiverende.Noen dager er gjerne mer ork enn gøy men det går som regel over:)

Har tatt bilder nå om du vil se.har ikke noe six pack da men ser forandringer .hadde kanskje vært bedre resultater om jeg bare kunne ha vært flinkere med kostholdet og:)

Har tatt bilder nå om du vil se.har ikke noe six pack da men ser forandringer .hadde kanskje vært bedre resultater om jeg bare kunne ha vært flinkere med kostholdet og:)

Du gir meg motivasjon! Det skal du ha. Send gjerne bilder. Kosthold, huff... Flere som skulle vært flink der.

Forresten, du bruker mobilen og har lagd deg signatur... Jeg har aldri brukt annet enn mobilen og lagde signatur om termidato inne på appen. Etter jeg hadde født lagde jeg en ny signatur, men jeg ser ikke at den kommer opp når jeg poster noe. Kan du se når jeg fikk en jente?

ImageUploadedByBV Forum1389115465.214222.jpgtok bilde av mobilen når jeg postet innlegget nå og du ser nederst på bilde av det står noe der det står signatur, likevel kommer det ikke opp på noe av det jeg poster.... Jo mindre dere andre kan se det og ikke jeg?!

Jeg ser ikke noe signatur og jeg er usikker på signaturen min for jeg ser den ikke selv:) Tidligere har jeg laget via vanlig Internett versjon av BV:)

Jeg ser ikke noe signatur og jeg er usikker på signaturen min for jeg ser den ikke selv:) Tidligere har jeg laget via vanlig Internett versjon av BV:)

På din står det:
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app[/quote]

Så rart at min ikke kommer opp. Har mailen med forumansvarlig også og hun sier den virker, men den gjør jo ikke det. Når jeg går inn på settings for å gjøre om signaturen ser je dette:ImageUploadedByBV Forum1389126413.479202.jpg
Les det som står over den boksen jeg har skrevet i...

Så snill du er:) jeg tenkte å fullføre dette programmet så skal jeg se om det bare blir vedlikehold. Har lovet meg selv å overraske samboer med en lapdance når jeg er fornøyd:P

Aner ikke hvordan jeg fikk den signaturen forresten. Jeg husker ikke:) Skal se om jeg kan forandre den jeg har:)

Tok bilde av hvordan det ser ut på min. ImageUploadedByBV Forum1389129815.505857.jpg
Får ikke opp det samme som deg. Tydelig at det er noe galt.

Back
Topp