Trening

Lillewu

Første møte med forumet
Hei,

Trener dere i svangerskapet? Ren nysgjerrighet. Jeg har prøvd å opprettholde treningen, men har måttet ta en pause pga kvalme og trøtthet. Trodde det skulle gi seg i uke 13, men er fortsatt utrolig sliten :(

Hvor mange ganger i uken trener dere, og hva trener dere? :)

Jeg har vært sykemeldt i flere uker nå, så nei :p jeg sliter med svimling, kvalme og hodepine...
Men nå trener jeg ikke til vanlig heller da :)

Kan ikke si at jeg går inn for å trene, men er med på gravidsvømming og trener et håndballag så jeg er jo litt aktiv...

Nope, klarer ikke pga kvalme, trøtthet og hodepine :/ I tillegg sliter jeg med bekkenplager
Før jeg ble gravid så trente jeg hver dag :) Savner det..

Trening, hva er det? Hehehehhe, altså skulle gjerne gjort det! Men jeg må bare komme med den klassiske unnskyldning jeg har virkelig ikke tid :( Er heller ikke medlem i noe treningsstudio og det er litt for glatt ute til at jeg tørr å løpe... ja jeg vet, unnskyldning unnskyldning unnskyldning :p:p:p hehe

Jeg har ikke trent hele 1. trimester men går 3-4 km hver dag. Energien begynner å komme tilbake så da blir det lett styrke 2-3 ganger i uken særlig på mage og rygg, og minst en lett kondisjonsøkt. Tenker at siden jeg går hver dag i stigning så kan jeg roe ned på kondisjon. Man får jo også energi av å trene!

Har vært/er så dårlig så har kum vært en økt på treningssenteret hittil. Men planen er å fortsette aktivt når formen er bedre.

Har prøvd å få til tre treningsøkter i uken, ikke alltid her har klart det da men.. Så går jeg turer med hunden hver dag :-) jeg har vært heldig å ikke vært noe kvalm, bare litt sliten til tider :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Jeg trener. MÅ trene, gravid eller ikke. Hver uke, hvor mange ganger avhenger av resten av gjøremål ser ud den aktuelle uken..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp