Trening

Trener en del med strikk. Gummistrikk med håndtak. Er vant til å trene mye styrke, men det har det blitt mindre av nå som magen blir større (bærer barnet inn mot ryggen) og da blir jeg fortere sliten i ryggen/får litt smerter. Men strikken har hjulpet meg med å opprettholde musklene i armer, skuldre og rygg :) Ellers så tar jeg vanlig knebøy og utfall!!

Jeg trener mye spinning og slyngetrening. Spinning går veldig fint, må bare ha litt andre innstillinger på sykkelen nå ifht å avlaste ryggen. :) slynge som styrketrening fungerer også fint, skånsomt og greit å regulere tyngde/belastning ;)

Jeg trener styrke som før (nesten, unngår øvelser som presser mot bekkenet), dykler, svømmer og går toppturer :-) blir sliten, så sover gjerne en dopp etterpå :)

Bassengtrening, yoga, gravide-pilates. Styrketrening, finnes egne fine øvelser for gravide. Ellers danser jeg magedans men det er ikke å anbefale å begynne med hvis du ikke har gjort det før - da må du isåfall ta privattimer.

jeg danser Zumba som bare det :) veldig fint, her trener du hele kroppen :) man kan styre tempoet selv og trenger ikke ta seg helt ut på en dårlig dag. Går ant å lure seg litt unna på enkelte øvelser ;) Man blir i godt humør av den fengende musikken og jeg føler mye overskudd dagen etter :)

Back
Topp