Trening

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I dag trente jeg før jobb. Holdt meg til trening som skal være bra for kroppen i graviditeten, og ingen høy pulsøkning, men jeg gikk i litt høyere enn vanlig gange på ellipsemaskin. Da jeg gikk ned derfra fikk jeg sånn flimmer på øynene, og jeg måtte sette meg ned noen minutter og bare slappe av. Etter det har jeg hatt litt vondt i hodet i noen timer...

Noen som har opplevd noe liknende eller vet hva det kan komme av? Blir litt nervøs når sånt skjer.

Jeg har ikke kommet meg i gang med noen trening enda. Tror ikke jeg tørr før 12 uker. Er så redd forå miste:/ kan det ha vert blodtrykksfall du fikk?

Jeg vet ikke. Jeg hadde høyt blodtrykk (svangerskapsforgiftning) i slutten av forrige svangerskap og hadde noen liknende symptomer, men håper ikke det er begynnende så tidlig. Det kan selvfølgelig også være blodtrykksfall siden jeg bare hadde spist en yoghurt, tror (og håper) det ikke er svangerskapsforgiftning så tidlig..

Er vel mest sannsynlig blodtrykksfall. Hadde det gjennom begge mine svangerskap sist, veldi ubehagelig. Kan nok minne om svangerskapsforgiftning, var inne til kontroll flere ganger pga svimmelhet å hoven plutselig.

Back
Topp