Trening

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hei dere!! Et dere flinke å trene? Og evt hva og hvor ofte trener dere?? Jeg er veldig glad i å trene, men har vært nede med influensa! Gleder meg til å starte på igjen, det hjelper så sykt mye på energinivået!

Jeg leste innlegget ditt og holdt i grunn på å trykke close og ikke legge inn en kommentar ;) hehe det sier kanskje sitt om hvor flink jeg er til å trene :D! Har tenkt å bli flinkere når jeg får mer tid en gang ;)

Håper på 2014

Jeg er dårlig på å trene, men har begynt nå! ANBEFALER ALLE Å TRENE UNDER SVANGERSKAPET! Sånn, fikk jeg sagt det :-P Hehe.. Jeg var sååå utslitt etter forrige fødsel, så denne gangen vil jeg være i form og klar til kamp :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg var flink før jeg ble gravid. Og nå har jeg slitt med forkjølelse den siste tida. Denne uka har jeg kun gått 20 minutter og danset magedans (går på kurs) i forrige uke bare lå jeg rett ut, men uka før det var jeg flink:) må ta meg sammen nå.

Trena 2 dager uka,Så ble jeg innmari forkjøla.Men nå er jeg så kvalm på morgenen og kvelden:( Men skal begynne igjen:)

Trener ikke, burde absolut å gjøre det, men kroppen orker ikke :( Jeg vet ikke hvordan det skal gå 9 mnd nå..men jeg er under utredning for fibromyalgi :/ Not funny!

Pga inseminasjonen så kan må jeg være forsiktig den første tida. Er ikke flink sånn ellers heller,men skal trene i svangerskapet :) Bare ikke så hardt som jeg pleier :)

Jeg har kommet i gang med treninga nå første gang etter at jeg fant ut at jeg er gravid.
hadde to økter helgen og det følte fint :) er vant til å trene 3-4 g i uka så håper formen tillater ihvertfall 2-3 G i uka får man får mye igjen av det :)

Nei,ikke flink til å trene! Men skulle virkelig ønske jeg var det.. Har planer om å bli flink til å gå turer under graviditeten og være mer i fysisk aktivitet. Men fortiden er jeg så utslitt at jeg så vidt får løftet en finger! Gleder meg til energien kommer tilbake! :-)

Hvordan trener dere egentlig? Spillte fotball før jeg ble gravid nå. Spillte min siste kamp som 4 uker på vei. tørr ikke ta sjangsen på å fortsette der.

Hvordan trener dere egentlig? Spillte fotball før jeg ble gravid nå. Spillte min siste kamp som 4 uker på vei. tørr ikke ta sjangsen på å fortsette der.

Enig.. er 4+6 idag å er redd for å ha for høyt aktivitets nivå nå tidlig i svangerskapet.
Har noen noe erfaring med fotball i svangerskapet?
Det er jo god trening å ønsker å opprettholde, men er litt rett for å SA. Har aldri gjort det,men man vet jo aldri :S

Ja, jeg trener, jobber også som instruktør på et treningssenter. Oppfordrer alle til å trene! Det har kun positiv effekt på kroppen, man kan jo bare regulere graden av intensitet og hva man trener. Står en del om dette i gravid brosjyren fra helsedirektoratet.

Ja, jeg trener, jobber også som instruktør på et treningssenter. Oppfordrer alle til å trene! Det har kun positiv effekt på kroppen, man kan jo bare regulere graden av intensitet og hva man trener. Står en del om dette i gravid brosjyren fra helsedirektoratet.
Jeg er enig. Man bør trene litt. Jeg trente ganske tungt før jeg ble gravid, men nå orker jeg såvidt å gå turer og magedanskurs:P skal prøve å få trent litt styrke igjen, men kjenner kroppen er så sliten etter jobb nå..

Jeg er avhengig av smågodt!!! Så har nå di siste ukene kutte helt ut snop å lagt om kostholdet å begynt å bevege meg. Vet ikke om jeg kaller det trening men sykla 40 min hardt i går å gikk tur dagen før sånn jeg blir godt svett. La ikke på meg mer en 12 kg sist gang men er tre kg mer denne gang jeg ble gravid så den fysiske aktiviteten skal bare fortsette!! :-)

Ikke trent på en stund, av div årsaker... Når kvalmen gir seg(nå får jeg ikke i meg mat) så skal jeg starte opp med slyngetrening igjen

Fint å se dere trener, og det som er viktig å huske på er at de er fordi vi IKKE trener vi er trøtt og slapp! Energien kommer når du får i gang blodsirkulasjonen!!!! Og livmoren trenger mye oksygenrikt blod for å forsyne den lille med alt den behøver!

Jeg er veldig glad i å springe i fjellet. Men har også hatt mange turer med dattera mi i bæremeis. Vil nok unngå det nå etter at jeg ble gravid, det er vel ikke så bra å bære så tungt når mesteparten av tyngden blir presset rundt hoftepartiet? Vil holde frem med å løpe, rask gange for å holde oppe kondisjonen ivertfall:)

Back
Topp