Trening?

Toru

Flørter med forumet
Er det noen som har overskudd til trening? Jeg er 6+4 og er utrolig siten om dagen. Null overskudd og blir sliten av å gå opp en trapp.
trente 3-4 ganger i uka før og savner det, så håper formen blir bedre snart.

Hadde ikke energi da jeg var i 6. uke...
Det kom seg i uke 10, begynte da så smått å trene ryggen, som ble utslitt av all sengeliggingen da kvalmen var på det værste.
Satser på at du kommer deg snart og kommer tilbake i "normalen":)

Håper å snart orke å begynne å trene igjen jeg også.. Er så kvalm, uggen og sliten :/ er 10 uker i dag :-)

Nå er jeg på ferie, men når jeg kommer hjem igjen så skal jeg trene igjen. Riktignok ikke like hardt som før men. ... Håper iallfall jeg har energi til det. ..

En gang i uka... Går tur med hundene og da.orker ikke trene mer nå, vil sove i sofaen om kveldene..;)

Ønsker å trene, men er utrolig sliten og sliter mye med hodepine. Da er det mye lettere å legge seg på sofaen og slappe av :P

Jeg har fått treningsforbud av legen frem til uke 12/13. Prøver å gå masse tur frem til da :) Har ikke vært kvalm, og appetitten er på topp, så kiloene raser på. Gleder meg virkelig til å kunne trene litt igjen! :o

Jeg er så kvalm at jeg ikke klarer å trene. Ligger for det meste på sofaen. Gleder meg til formen blir bedre. Da skal jeg begynne å svømme litt igjen.

Her har jeg ikke ork eller form til trening lengre :p Løp annenhver dag i hele sommer, men de tre siste ukene har det bare blitt en eneste løpetur. Triller tur med minste nesten hver dag, men kjenner at energien er på bunn :p

Her spyr jeg opp alt jeg spiser så det blir lite trening her. Tenkte å begynne med svømmingen igjen med engang jeg får i meg no mat:-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her blir det heller ikke mye trening. Jobb, hjemme for å lage middag, legging av lillegutt på snart to og så sofaen. Er 10 + 3.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ikke noe trening her enda.Var i kjempe form før graviditeten,trente 3-4 ganger i uka.Har ikke vært på trening etter jeg ble gravid,bare tvingt meg selv ut på noen skogsturer, til tross for elendig form og hodepine.Planer om å komme meg på trening så snart hodepinen avtar litt.Men blir nok ikke så hard trening som før.Nå blir jeg andpusten bare av å gå i trappene i huset eller bøye meg ned for å plukke opp noe:P

For kvalm til å klare en treningsøkt :( håper d snart gir seg!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg merker såviiiiidt litt og litt mer energi hver dag, så satser på jeg klarer å begynne snart! :D

Energien begynner og komme tilbake nå, er elleve uker, så skal prøve og være litt flinkere fremover, iallefall komme meg ut å gå.

Back
Topp