Trening

MnBs

Glad i forumet
Det var den derre motivasjonstråden for trening da... Meldte meg for å være med, men det gikk heller dårlig... MEN NÅ, jenter, nå skal jeg begynne :) løp tre ganger forrige uke, og har fulgt opp med en løpetur i kveld. Skikkelig deilig etter man er ferdig, har dusjet og sitter på sofaen med strikketøyet :)

Hvordan går det med trening for dere?
 
Vi skulle egentlig på mor-barn trening med fysioterapeut i dag! Men var for trett :/ Vet ikke helt hva det er, så får kanskje prøve neste gang!

Ellers har vi nå bestemt oss for å bli sunnere! (Igjen ;) Ble mye godterier i ferien.. Men det er over nå! Sååå, får håpe motivasjonen holder seg oppe :) Var flink å trilla 1,5t+ i går da!


❤25/2-13❤
 
1,5 time med trilling er jo kjempebra! Gidder ikke trille jeg :/ triller bare til lille har sovnet så setter jeg fra meg vognen...
 
Har begynt å gå 2 ganger i uka på kvelden. Vi er em gjeng som går sammen, går så fort at svetten renner:) håper å være med på dette så lenge jeg klarer. Prøver å ta litt styrke ved siden av.
 
Skulle gjerne trent hardt, men må operere foten først. Blir en del trilling når jeg er på skolen, da, for har ikke med meg bilen. Også går jeg til jobb når jeg er hjemme:)
 
Lite trening her i gården, har vært på vannaerobic nesten hver dag i ferien da :p
Har planer om å begynne når vi kommer oss helt hjem da... Svømming og gåing :)
 
Så flinke dere er jenter!!
Ingen trening her i gården. Skal begynne på zumba eller step-styrke med bygdedamene, men foreløpig blir det kun trilleturer. Har ikke overskudd til annet enda :)
 
Har begynt å gå 2 ganger i uka på kvelden. Vi er em gjeng som går sammen, går så fort at svetten renner:) håper å være med på dette så lenge jeg klarer. Prøver å ta litt styrke ved siden av.
Kjekt&sosialt! Skulle hatt noen å trene sammen med jeg også..
 
Eh... Tok noen situps før jeg la meg, teller vel det sant?? :)
Burde vel kommet igang jeg også. Kanskje spesielt ift kutt av søtsaker. Det blir det blir!!
 
Teller vel det;)eller så de sa til meg på trenings studio var at en måtte holde på i en halvtime før det kunne kalles trening :p
 
Back
Topp