Trening:)

Absolutt ikke som før! Orker ikke løpe lenger. Men går fort på mølla og trener litt styrke:) takknemlig for at jeg fortsatt er i form til det, og håper å kunne fortsette lenge!

Med mitt bekken så er det egentlig for mye å holde orden på huset her, så ikke noe trening her :(

Trente ikke før svangerskap, og ikke under.. Veldig synd, men sånn er det. HÅPER å bli flink til å starte etter svangerskap, slik at kiloene forsvinner igjen :-)

Har begynt på vanntrening for gravide. Det er helt fantatisk! I tillegg til ren trening i vann, er det mental trening med pust og fokusering , og avslapping , drives av herlige jordmødre! Lureste investeringen jeg har gjort i svangerskapet.

Barbamamma

Jeg trener ennå.
Halvtime på tredemølla i dag + 20 min roiing. Roiing kan anbefalest veldig altså, man får brukt hele kroppen og det framkallte ikke kynnere.
Jeg må bare fortsette treningen så lenge jeg kan, jeg er helt overbevist om at det er det som har gjort at jeg er så frisk dette sv.skapet og har så lite plager. Så nå trener jeg for å få en glatt fødsel og for å få kroppen min rask tilbake. Regner likevel med å bikke 20kg + til jeg er ferdig....

Jeg trener ennå.
Halvtime på tredemølla i dag + 20 min roiing. Roiing kan anbefalest veldig altså, man får brukt hele kroppen og det framkallte ikke kynnere.
Jeg må bare fortsette treningen så lenge jeg kan, jeg er helt overbevist om at det er det som har gjort at jeg er så frisk dette sv.skapet og har så lite plager. Så nå trener jeg for å få en glatt fødsel og for å få kroppen min rask tilbake. Regner likevel med å bikke 20kg + til jeg er ferdig....
Trente i dag, gikk ca 20 min på mølla før jeg fikk litt vondt og måtte stoppe opp litt, så vekter (mye lettere enn jeg er vandt med) etter det:) gikk greit:) så skal prøve meg med det litt fremover, men lytte til kroppen:)

Venter en liten prins 9 November ❤

Kunne ønske jeg var i stand til det... Har fryst medlemskapet mitt frem til slutten av februar.. Så skal jeg heller være super flink etter at mini er født :)

Trente mye før jeg ble gravid, men etter jeg ble gravid og slet mye med kvalme så kastet jeg opp hver gang jeg trente, så jeg slutta, og kom liksom aldri i gang igjen.
Får fort kynnere nå, men jordmor sa at jeg kunne trene fordet. Så jeg skal prøve å finne tid til å komme meg på sats i løpet av uka. Har vært støttemedlem lenge nok nå ,) Er deilig å få bevegd seg litt også!

Trente mye før jeg ble gravid, men etter jeg ble gravid og slet mye med kvalme så kastet jeg opp hver gang jeg trente, så jeg slutta, og kom liksom aldri i gang igjen.
Får fort kynnere nå, men jordmor sa at jeg kunne trene fordet. Så jeg skal prøve å finne tid til å komme meg på sats i løpet av uka. Har vært støttemedlem lenge nok nå ,) Er deilig å få bevegd seg litt også!
Ja er godt å komme litt i gang igjen:)

Venter en liten prins 9 November ❤

Ja, trener 4-5 ganger i uka. Må det for å holde bekken og ryggplagene sånn nogenlunde i sjakk :) Så det, itillegg til at jeg elsker å trene er igrunn god nok motivasjon for å fortsette løpet ut :)

Jeg var og frøs medlemskapet mitt i 12 måneder i går.. Fikk beskjed av fysioterapeuten at det ikke var noe vits i å dra dit. Mye bedre å gå på plen/ grus som vi har i nærheten og gå i varmt basseng

Back
Topp