Trening

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Dere som trener, hvordan trener dere?

Går dere på senter? Eller driver dere egentrening?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har egentlig bra trening i å ikke ha lappen og gå med ungene til skole og Bhg. Det er ganske god trening i seg selv, har faktisk gått ned 40 kilo det siste året pga det :D Nå blir det ikke like mye, men gleder meg til å sette igang igjen. En vanlig uke for meg er denne leveringen hver dag man-fre, og kveldstur fredag og søndag. Passer også på måltidene. Jeg har aldri vært noen gymrotte og kommer aldri til å bli det!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Sykler til og fra jobb hver dag. 1 mil tilsamme . Ellers trener jeg gjennom turnforeningen 3 ganger i uken(zumba, step og MLR) men der er det fortsatt sommerstengt. Blir spennende å se hvordan det går å trene med bekkenet.

Termin 9. februar med første frøet:)

Har kun gått tur innimellom tidligere, men har fått tredemølle nå i kjelleren som brukes minst annahver dag, og håper å bli i god form til fødselen. Er ikke gøy å ikke være i form til en fødsel, legen mener det er grunnen til min 27 timers fødsel sist.. :/

Trener på treningssenter!:) gidder jeg ikke det en dag erstatter jeg det med en tur i skogen :) trener ca tre-fire ganger i uka :)

Trener egentlig på studio, men har treningsforbud pga høyrisikosvangerskap ;-( så da blir det heller daglige turer med hunden :-)

Har trent crossfit siste året, kjempegøy og effektiv trening. Den er litt for hard for meg nå i svangerskapet for jeg brekker meg ved anstrengelser og har veldig lavt blodtrykk.

Skal begynne på med litt egenvektstrening på crossfitsenteret mitt, nå som jeg bikker 12 uker.

Ja, og så ville jeg bare påpeke at begrepet "gymrotte" i en treningstråd ikke er særlig hyggelig!

Selv prøver jeg å komme i gang etter ferien. Går på en del timer og liker godt spinning :-)

Trener spinning på studio, også har jeg fått utskrevet en styrkeplan jeg gjør hjemme.

Tenker på å prøve gravid-yoga etter hvert. Noen som har erfaring med dette?

Kjenner jeg får dårlig samvittighet av å lese hvor flinke dere er til å trene :p jeg har falt helt av lasset.... :(

16.02.14 <3

Jeg har egentlig bra trening i å ikke ha lappen og gå med ungene til skole og Bhg. Det er ganske god trening i seg selv, har faktisk gått ned 40 kilo det siste året pga det :D Nå blir det ikke like mye, men gleder meg til å sette igang igjen. En vanlig uke for meg er denne leveringen hver dag man-fre, og kveldstur fredag og søndag. Passer også på måltidene. Jeg har aldri vært noen gymrotte og kommer aldri til å bli det!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Wow!! For et fantastisk resultat!! Du ha vært superflink!!

Jeg hater å trene, dessverre. Og det kjennes og sees på kroppen. Jeg har ihvertfall 15 kilo overvekt og hater det, samtidig så klarer jeg ikke å gjøre noe med det. Altså, jeg har slanket meg flere ganger og kom på normalvekt, men etter 2 år og et fullgått svangerskap er jeg der jeg var før jeg slanket meg :-(
MEN, planen er å ta opp moderat trening når energien kommer tilbake, forhåpentligvis om 2-3 uker. Jeg tenkte å gå på studio 2-3 ganger i uken og kanskje finne en svømmekurs for gravide eller noe. Jeg har stor tro på at trening under svangerskapet er veldig bra for kropp og sjel og forebygger en del problemer!

Lite trening nå. Har måttet melde med av Oslo maraton i dag :/. Bekkenet et ikke helt godt, samme med ryggen. Løpe får jeg gjøre neste år!!

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Har ikke trent siden rundt uke 5-6, blir så ufattelig svimmel med en gang jeg øker pulsen... Lavt blodtrykk :( håper det kommer seg snart :s
Men det blir litt turer med hundene i løpet av dagen da, så helt i ro er jeg ikke :)
Satser på å begynne svømme når studenttilværelsen starter igjen :)

Før jeg ble gravid, trente jeg minst seks timer i uka. Har vært altfor lat så langt, men prøver å skjerpe meg. Trener både kondisjon og styrke, men i det siste har det nesten bare blitt kondisjonstrening 1-2 ganger i uka.
Skjerpings.

03.02.2014 <3

Har kun gått tur innimellom tidligere, men har fått tredemølle nå i kjelleren som brukes minst annahver dag, og håper å bli i god form til fødselen. Er ikke gøy å ikke være i form til en fødsel, legen mener det er grunnen til min 27 timers fødsel sist.. :/
Søsteren min ig moren min fikk beskjed om at veldig sterk bekkenmusklatur og kjernemusklatur holdt igjen godt og derfor fikk de tregere åpning og lengre fødsel. Legen sa han så det gjerne hos dansere (gjerne ballett) som holder bekkenet inn. Mamma måtte få muskelavslappende for å åpne seg. Men i pressedelen er det positivt med muskler, bare man jobber med kroppen og ikke mot.

Back
Topp