Trening

jc

Gift med forumet
Er dere flinke til å trene?

Jeg er ikke flink, men har bestemt meg at nå skal jeg komme i form!! Har ennå 5 graviditetskg som skal bort, + 4 røykesluttkg.
Så jeg skal være flink å trille turer på dagen, og sykle tur på kvelden. Hadde min første sykkeltur i dag på lenge, sykla vel en mil ca. Utrolig godt å kjenne at jeg bruker musklene!

veldig dårlig på trening her! trilletur er det einaste. Meldte meg inn i livegym.no, og var aktiv første vekene, men har vist dabba av igjen :(
1 mil på sykkel! Imponert!

What? Ei mil på sykkel, eg hadde tatt kvelden halvvegs;)
Er absolutt ikkje flink og trene, mest fordi eg er lat, men og fordi bekken/rygg er heilt håplaust.
Har gått ned alt og litt til, men treng veldig å stramme opp litt!

Har begynt og er godt i gang nå :) harde trilleturer og hjemmetrening :) funker gull når man har en mann som kan trening :)

• Liker
Reactions: jc
1 mil på sykkel er ikke så langt, brukte 40min.
Det er en fin rundtur jeg sykler, liker ikke å snu xsmile8
Tok samme turen i går kveld også, kjente det litt i rumpa... Ikke så glad i sykkelseter :p Så har gubben lasta med et program på mobilen min som følger gps`n. Så trykker på start når jeg begynner, stopp når jeg er ferdig. Så ser jeg tid, løypeprofil (bakker), ruten jeg sykla og tid jeg har brukt :-) Små barn, små gleder :p
Han har samme program på sin tlf, så kan vi følge hverandre og skrive kommentarer på turer vi har hatt eller like turer :biggrin

eneste er trilleturer.. hadde det ikke vært for halebene hadde jeg nok drevet på med styrketrening... Men skal kjøpe sykkel å håpa jeg klarer sitte på den(får ha halebene utfor kanten, hehe)..... av gravidkilo har jeg ca 3 igjen, men til sammen har jeg 16-18 kg igjen å gå ned...

Uff.. jeg er så lite flink at det er flaut.. Jeg kommer meg aldri inn i trenings tralten.. Jeg er veldig flink til å være støttemedlem :)

Jeg har gått ned det jeg skal, så er ikke pga kiloene jeg vil trene, men jeg er så stiv og støl og trenger å stramme opp litt. Har store planer om å begynne å svømme.
Må nok bare slutte å planlegge og heller gjøre det snart!!

Var hos manuellterapauten i dag, og han sa at det beste var å gjøre som Nike. Hæææ? Jeg skjønte ingenting... Men slagordet dems er "just do it!".

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Haha merkelig:) Tenkte jeg skulle skrive akkurat det i mitt forrige innlegg, men så lot jeg være :)

" JUST DO IT " !!!

Jeg er elendig på å trene,men jeg tenkte å høre med naboen om litt tips. Hun er jo idrettsurøver,og fødte noen uker etter meg. Så hun burde jo ha noen tips.

• Liker
Jeg trener på spenst 3 ganger i uka, og triller turer med rask gange. Synes jeg har kommet godt i gang.

• Liker
Samme runde i dag :-)
Var litt lettere i dag faktisk, hadde ikke regne med forbedring så fort ;)

Back
Topp