Trening

MammantilL

Snartmammatil2
dere som er vant til å trene endel før dere ble gravide, hvor mye trener dere nå?hva trener dere? Jeg har hatt ett opphold i treningen, men fått ti l en økt i uken pluss litt turer mens den værste kvalmen har pågått. Nå er j eg 7+1 forløpig og tenker å pke til gradvis 3-4ganger i uken igjen. Ser jo ann fo rmen så klart.:))

hva og hvir mye trente dere før og nå?

Trente ca.3 ganger i uka før jeg ble gravid og nå er jeg pluttselig ned i 1 gang i uka..ikke planlagt,men har ikke vært i form i det siste.
Har tenkt å gå litt fjellturer nå fremover viss været holder seg bra:-)
Ellers så svømmer jeg jeg i svømmehallen når jeg har tid:-)

Jeg trente hard styrke 4 ganger i uken + 1 dag cardio... Det funker ikke nå lengre! Har hatt opphold et par uker. Nå trener jeg når jeg har energi til det, og ikke like hardt. Satser på å få inn en grei rutine på det igjen etterhvert som formen forhåpentligvis blir bedre.

Jeg rakk aldri å komme igang med trening igjen etter operasjonen i desember før jeg ble gravid, så her er det dårlig med aktivitet for tiden. Forsøker å komme meg ut for å få gått, men hverken bekkenet eller ryggen er enig i at det er en god ide...

Trente ca 3 dager i uken før, nå prøver jeg å få til 1-2 uker. Er så heldig å ha 2 timers trening i arbeidstiden, så da pleier jeg å gå tur i skogen.

Back
Topp