Trening!

Kining

Flørter med forumet
I går kom æ mæ endeli over dørstokkmila ijæn ætter nånn uka bort i fra styrkeromme! D va kjæmpe gått å kom igang ijæn, ikke bli kvalm under økta å kjenn at mainj e litt støl i kroppen :)

Inspirasjon! Må ta på meg joggesko og løpe en tur i morgen.

Så flink du er :) veldig deilig å røre seg :)

Første sykketur i dag på vei til jobb. Deilig! Bare min flask at det sludda akkurat i dag :-P

Så flinke, må komme igang igjen jeg også. Men lurer litt.. KAN man virkelig løpe nå? Ser jo de skriver at man kan, men er liksom redd for å "riste løs" babyen!

Løping går fint om du ikke får vondt noe sted. De siste 3 mnd så er det ikke anbefalt siden man da blir tung og da rister det mye og det er ikke så bra. Burde komme igang igjen selv. Jeg får vondt i bekkenet så satser på raske gåturer og svømming fremover, så får jeg ta sykkelen fatt også. Føler dørstokkmila er ekstra lang om dagen... Så bra med noen treningstråder her inne så jeg kommer meg igang :)

Løping går no vel greit men d e vel nåkka me at mainj ikke ska ha meir enn 75% av max puls :) bi innkjøp av sykkel her etterkvart, syns d e likar å sykkel enn å spring :))

Så flinke, må komme igang igjen jeg også. Men lurer litt.. KAN man virkelig løpe nå? Ser jo de skriver at man kan, men er liksom redd for å "riste løs" babyen!
Går helt fint! Man kan ikke riste løs babyen, da hadde det skjedd likevel.

Løping går no vel greit men d e vel nåkka me at mainj ikke ska ha meir enn 75% av max puls :) bi innkjøp av sykkel her etterkvart, syns d e likar å sykkel enn å spring :))
Dette har jeg hørt også, men er litt usikker på om det tifelle. Jeg har iallefall bra puls skal jeg ta i litt under trening. Driver helst med styrketrening og vekter jeg da. Kjenner at en god del av mageøvelsene vil utgå ganske naturlig etterhvert når kula blir i veien.

Jeg kom også over den dørstokkmila i dag..
Så var i svømmehallen og svømte 1500 meter.. Var nok det, kjente jeg :p

Flinke dere er! Jeg gikk til jobb idag (tar ca 20 minutter) og det er jeg kry over:p Har så vidt kommet i gang med yoga igjen da, deilig å røre litt på seg igjen. Har planer om å gå eller sykle til jobb på daglig basis nå når kvalmen gir seg. Det gjorde jeg forrige svangerskap og jeg er overbevist om at det var en stor grunn til at jeg var i ypperlig form etter at kvalmeperioden ga seg i uke 15.

Back
Topp