Trening?

Unnle

Blir kjent med forumet
Sitter her og gruer meg litt for å kle på meg treningstøy og stikke på gravidyoga. Har ikke vært så veldig aktiv i det siste at det gjør noe... lalalalaaaa
Går til jobben om det ikke høljeregner da :)

Hva gjør dere for trening?

Trener ganske tungt fortsatt, egentlig. Har trappet litt ned, men har styrke 3 ganger i uken og kondisjon 2 dager. Tror at det er løsningen får å få minst plager i svangerskapet :) Kjenner meg hvertfall veldig pigg nå og har godt med overskudd mye pga treningen :)

Jeg håper kvalmen og svimmelheten forsvinner snart, for da er det fult kjør igjen. Trente gjerne hver dag, men om ejg trenger 3-4 ganger i uken skal det være greit nok. Både kardio og styrke.

Nå har jeg kommet over kvalmen og er tilbake til treningen som tidligere! Så blir styrke 3-4 ganger i uka + kondisjon. Går også til og fra jobb hver dag. Så føler meg ganske aktiv og det føles veldig godt! Får mer energi av det :)

Her kom jeg endelig igang med treningen igjen :) men så røyk jeg på en lei influensa som sitter godt i :( men regner med å komme igang med trening igjen i løpet av uka. Blir vel hovedsaklig løping så lenge det lar seg gjøre :)

Kvalmen har dessverre gjort at jeg ikke har trent på 1 mnd. Huff og huff, men har blitt bedre nå. Etter jobb er jeg så sliten at jeg ikke orker noe :P må ta meg sammen snart.

Skal på trening i dag:) noen uker siden sist nå, men i dag kjenner jeg meg i ok form, ikke så svimmel og kvalm:) Så skal på spinning:)

Her er det trening for gravide med bekkenløsning i basseng hver fredag og i sal hver mandag. Gleder meg til midten av mai for da blir det i basseng onsdager i tillegg.. Prøver ellers å røre endel på meg, men har problemer med bekkenløsning og da begrenser smertene hvor mye det blir. Har heldigvis fått bestilt meg bekkenbelte da slik at det blir litt bedre forhåpentligvis, og så har jeg bestilt time til akupunktur ;)

Går til jobb hvis været er fint, ellers så har jeg nettopp begynt å gå på badet å svømmer 1000 meter :)

nei dårlig med trening her... skulle gjerne trent litt, men har så vondt i bekkenet at jeg har mer enn nok med jobb. ønsker å prøve å holde meg i jobb hvertfall ut mai/juni og da greier jeg ikke trene i tillegg.

Back
Topp