Trening

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Vurderer å komme meg ned på trenningsstudio i morgen, for å løpe litt og litt styrketrening.
Men er det noe jeg bør være forsiktig med?
Er vel kanskje ikke bra å trene styrketrening, da jeg føler det blir samme anstrengelse som å løfte tungt?

Trener dere?

Skal også i gang med trening i morgen etter en lang pause! Er ikke redd for styrketrening men kanskje ikke sit ups da... Men skal få stramme opp armer lår og rumpe her hvertfall!

Du kan trene så og si det du føler for. Jeg fikk laget et treningsprogram av han som driver treningstudioet jeg er på. Er nesten bare styrketrening der. Likevel kan man jo ta det litt rolig. Det skal jo ikke være ubehagelig :)

Jeg kikket litt i et av heftene jeg fikk hos legen, der sto det at styrketrening var en fordel. Trening generelt også, selvfølgelig, men lurt å trene opp særlig bekkenbunn, rygg, mage og armer til kommende mage og babybæring. Du kan sikkert trene styrke som du pleier, men trenger sikkert ikke legge på så mye at det blir veldig tunge løft. Men går an å spørre om dette på treningssenteret eller hos lege/jordmor :)

Back
Topp