Trening

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg er SÅ klar for å komme i gang med treningen igjen, det holder ikke lenger med trilleturer føler jeg.
Kjernemusklaturen min er utrolig dårlig, sammen liknet med rett før graviditeten og jeg har virkelig behov for å styrke kroppen.
Er det mange her som er i gang med trening igjen?
Senteret jeg går på prøvde seg på å kutte ut barnepasstilbudet, men jeg tror de fikk så mange reaksjoner at det ordnet seg. Vil uansett bare overlate Lillebror til dem om han sover, så det blir vogn, babycall og så følger jeg nok god med selv :p

Jeg har kjempelyst til å komme skikkelig igang med treningen, men jeg er veldig skeptisk til å levere Daniel i fra meg på barnepassen på senteret. De er helt sikkert flinke, men jeg er bare skeptisk. hehe. akkurat nå har jeg det for travelt med dåpsforberedelser også, så får se når dåpen er overstått om jeg kan senke skuldrene og gjøre et forsøk.

Ja, jeg synes han kan være litt større før jeg avleverer han i våken tilstand. Derfor håper jeg på litt fastere soverutiner på dagtid snart, slik at vi kan trille ned og så får jeg trent mens han sover, så gir de meg beskjed om de hører noe på babycallen...
Ellers er det fin tid nå å la andre passe ham i våken tilstand, egentlig, for han finnes ikke skeptisk =)

Begynte å trene igjen en måneds tid før jul.Blir med et par økter i uka foreløpig.Syns det er så kjipt å ikke kunne gå på høypulstimer,men det kommer vel etterhvert det og:-)

Har levert henne i barnepassen flere ganger,men det er ei av mine beste venninner som jobber der,så da er det liksom helt greit:-)

Uansett deilig å komme i gang med trening igjen!!

Leverer ikke fra meg Emmeth til noen ukjente ennå:) men skal begynne og trene snart;)

Trene, uuusj hehe:-) Bare gåturer her enda, kanskje jeg burde ta en liten titt på trimsykkelen etter hvert :blob8

Jeg er i gang med treningen, og Arian har vært på barnepassen mange ganger nå - har fungert veldig bra!

Jeg er i gang med treningen, og Arian har vært på barnepassen mange ganger nå - har fungert veldig bra!
Så bra.
Er han som regel våken eller sover når du trener?

Usj, jeg har ikke det minste lyst til å begynne å trene egentlig.. Så tror egentlig jeg har abonnementet mitt fryst litt til ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så bra.
Er han som regel våken eller sover når du trener?
Noen ganger er han våken, og andre ganger sover ham. Vanskelig å planlegge når vi ikke har noen faste soverutiner enda. Jeg har jobbet endel ved senteret selv tidligere, og har også hatt storebror på barnepassen. Dette gjør at jeg har tillit til han som jobber der. Det er en fast som arbeider der på dagtid.

Så bra at det er en fast :)

Ja, det føles mye tryggere enn om det hadde vært mange forskjellige de små måtte ha forholdt seg til.

Ja absolutt.

Bruker trimsykkelen, zumba for wii og styrketrening hjemme så smått. Tenkte å få opp kondisen før jeg begynner på treningssenteret igjen..hihi..merker at alt er tyngre enn før siden jeg var en smule lat oga bekkenløsning og kynnere under svangerskapet. Simone kommer til å være hjemme med pappan når jeg trener for her i bygda har de som har medlemsskap på treningssenteret nøkkelkort så man kan trene når man vil. Da er jeg ikke avhengig av åpningstidene eller barnepass. Vi får se om jeg klarer å komme skikkelig igang igjen :) dere som er i full gang med treningen er jammen flinke! :-)

Back
Topp