Trening

LuringNr3

Gift med forumet
Var på trening for første gang på 3-4 uker i går kveld. Var deilig å røre litt på seg igjen! Dro med meg ei god venninne, så det ikke ble så kjedelig :)
Dro markløft 40 kg x 8 reps x 3 serier, og det gikk veldig bra! Dro 75 kg på samme volum før sv.skapet ;) Jeg trente myyyye styrke før graviditeten. Dessverre har jeg vært i så dårlig form og vært bekymra at jeg ikke har orket å dra på trening...

Men støøøøl i dag, hahaha, ikke vært det på leeenge :P
Er det noen andre her som trener styrke i sv.skapet?

Sniker innom ;) Mistet for en mnd siden, men hørte til her!
Jeg trente ikke styrke etter uke 5 nå, men det var rett og slett fordi jeg var for kvalm!

Tror man sier man ikke skal øke intensitet under svangerskap, men er man i god form kan man bare fortsette å trene!

Håper at jeg er i bedre form når spiren sitter igjen, slik at jeg får opprettholdt formen bedre... må innrømme å si det var fantastisk deilig å ta seg helt ut på en løpetur igjen (selv om jeg selvsagt heller ville vært gravid) :)

Får håpe formen din holder seg, slik at du får trent litt mer jevnt resten av svangerskapet ;)

Det har vært ganske så som så med treningen min etter jeg ble gravid. Drev med både styrke og kondisjonstrening før jeg ble gravid, men etter tunge perioder hvor jeg sov 15 timer i døgnet var det umulig å gjøre noe sånt lenger. Og etter det har motivasjonen min falt helt bort. Så for at jeg skal komme med på treningsstudioet har jeg måttet prøve noe helt nytt, så jeg fant motivasjonen i Yoga og Zumba :) ganske fornøyd med at jeg faktisk gjør noe!

Men i JANUAR får de Corebar på treningssenteret mitt, og da kommer jeg til å trene det, ELSKER DET! ;D motivasjonen er allerede på plass :D

Back
Topp