Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trener vanligvis styrke og løper, men har de siste ukene vært så dårlig at jeg har måtte droppe det. Gleder meg til formen kommer seg og jeg kan bevege meg igjen!
Jeg går veldig mye, måren og kveldstur med hunden, så har jeg trenings apparater hjemme samt en elipsemaskin som jeg prøver å bruke når jeg har tid Jeg er ikke dårlig, men så er jeg bare 5+4 så kan jo være formen endrer seg, håper ikke de da
Veldig glad jeg har hund som drar meg med på turer hver dag Jeg har en litt fysisk tung jobb, som gjør at jeg må holde meg litt i form, så håper jeg og tror jeg skal slippe unna med så mye problemer med bekkenet, jeg skal hvertfall gå og holde meg i aktivitet så lenge jeg kan
Kjenner at energinivået ikke er det samme men prøver på 3 treninger uka! Går i jogging, Zumba, pilates og spinning.. Blir vell mer og mer spinning utover ettersom det belaster minst.
Er utrolig dårlig til å trene. Har fullt utstyr i kjelleren så kan ikke skylde på att jeg ikke har tid heller for det tar jo bare 7 sekunder å komme seg dit. Går og står mye i jobben mideig har en liten som krever mye når vi kommer hjem fra jobb og bhg, så når hun er lagt blir det til at jeg ligger på sofaen i noen timer før jeg stuper til sengs for å være klar til neste dag. Burde begynne å bevege på meg igjen, om det så bare blir i helgene. I morgen skal vi ut på aketur siden snøen har kommet så da skal jeg nok få svette litt
Uff, jeg skulle sååå ha trent.. Jeg har så dårlig kondis at det er hele er bare latterlig.. (overdriver kanskje en smule, men har virkelig dårlig kondis! Prøver jeg å løpe 5km holder jeg på å dø!!!)
Vi har hund, men der er det gubben som tar ansvar.. Ikke bra..-må skjerpe meg!
Huff er så dårlig på det der.
Sier til meg selv hele tiden at nå skal jeg bli flinkere, om ikke annet så hvertfall gå en liten tur hver dag.....
men nei da, det hender innimellom at vi tar en tur, eller at jeg trener zumba hjemme.
Men jeg er absolutt ikke flink nok
Må finne en måte og få det til på....