Trening

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg har alltid trent cirka 3 ganger i uka, av og til oftere. Og så alltid for meg at dette skulle jeg fortsette med når jeg ble gravid, værtfall gå på lange turer og holde meg i form for at det ikke skal bli så vanskelig å komme i form igjen etter fødsel.

Men nå bare jeg går til butikken (det er veldig mange trapper i oppover bakke) og tilbake blir jeg uvel og andpusten. Føler meg som en gammel hval, håper at jeg slutter å føle meg uvel snart og kan begynne å gå turer (helst jogge) igjen, men er redd for at jeg er såå ute av form da at det blir grusomt tungt.

Er det noen som trener av dere, hva gjør dere? Tips`?

min søster trente på treningssenter og løp/gikk tur helt til hun gikk i permisjon. tilpasser treningsmåte og hastighet etter form og belastning..

Her bil jeg følge med. Er ikke noe treningsmenneske, hvertfall ikke de siste årene. Pga kvalme og sånt så har ikke jeg spist så bra til nå, får bare lyst på godteri og junkfood, så vil gjerne få trent litt. Men har ikke så mye peil på hva jeg skal/kan gjøre. Håper noen kan gi litt tips :D

Jeg trener en del. Før jeg ble gravid igjen var det 5-6 ganger i uka. Nå er det mye mindre men holder det litt vedlike med spinning, cardio energi og styrke i sal på elixia. Føler som deg at jeg puster som en stor hval bare jeg aktiviserer meg så smått. Det går an å legge inn lette styrke øvelser i løpet av dagen hjemme. En gåtur til butikken, ta trapper isteden for heis etc er bedre en ingen ting.

Back
Topp