Trening

MorMonsen

Forelsket i forumet
Mange av dere som trener? Hvordan tenker dere å trene fremover? Jeg ønsker å fortsette tre løpeturer pr. uke på mølla. Hadde skikkelig bekkenløsning forrige svangerskap, og håper løpingen vil holde den litt på avstand. Samtidig er jeg bekymret over risikoen for at løping kanskje vil fremskynde den... Har iallefall ønske om å trene så lenge som mulig. Trente nemlig ingenting i de to første svangerskapene og la på meg MASSE! Gikk det jo ned igjen ganske raskt, men ble så tungt for kroppen de siste månedene.

Dei sier jo at man skal ikke begynne med å trene hardere enn man har gjort men så lenge kroppen er vant fra før til den trenigsøkta du vil fortsette med, så er det ingenting i veien å gjøre det. Leste nettopp en bok om det der. Og der sto det at treninga kan forebygge bekkenløsning.
Jeg gjør yoga og går på lange gå turer. Kanskje fjellturer skal jeg gå. Har aldri likt å løpe ;)

Jeg har en god del forsøk bak meg i ass.befr., så jeg er psykisk redd å gjøre noe galt til tross for at med hodet skjønner jeg at å gå er bare bra ;)

Back
Topp