Trening

Eiksi

Betatt av forumet

Jeg er ikke den som er så veldig aktiv, blir kun noen gå-turer i ny og ne. Har hatt litt problem med nakke og rygg før, så tenker at jeg burde nok prøve å trene rygg osv under graviditeten, slik at jeg gjør det jeg kan for å unngå problemer. Har prøvd å søke litt på nettet, men har ikke funnet noe bra treningsopplegg. Er det kanskje lurt å gå til fysioterapaut for å få et godt program? 

Kunne helst tenkt meg å starte på trenings-senter, men er ikke de beste tilbudene rundt her :(

Det høres fornuftig ut å kontakte en fysio ja- særlig om du har problemer med rygg/nakke! Om ikke de kan skreddersy en løsning så vil de kunne gi deg anbefalte og ikke anbefalte øvelser for deg og dine problemområder!
Jeg ville absolutt startet der og heller kontaktet et senter eller en PT i etterkant om fysioterapauten ikke kan lage et tilfredstillende program for deg:)

jeg er med i treningssenter. men der er det en fysiotarapaut du kan spørre om litt råd og div. du kan egentlig trene det meste når du er gravid. Bare ikke løft det tyngste du klarer. Heller flere repitisjoner.

jeg er med i treningssenter. men der er det en fysiotarapaut du kan spørre om litt råd og div. du kan egentlig trene det meste når du er gravid. Bare ikke løft det tyngste du klarer. Heller flere repitisjoner.

Back
Topp