Trening

huldra1982

Første møte med forumet
Hei på dere!

Her kommer mitt første innlegg her inne :-) Jeg er 7+5 gravid med barn nummer 2. Lurer bare på om noen av dere har fortsatt med trening etter dere fant ut at dere var gravide? I såfall, hva trener dere? Jeg trener orientering på mosjonsnivå og har fortsatt med 2-3 treninger i uka helt siden jeg tok testen som var positiv. Er bare nysgjerrig på hva dere andre evt. har gjort :-)

Jeg trener spinning, løping, sykling og styrke.. Har ikke hatt energi til trening :/ har blitt mest raske gå turer.. Får stikkinger i magen når jeg har trent litt hardt så tørr ikke å trene så voldsomt..

Jeg trener foran doskålen;)) men planen er å trene litt når formen er bedre.. Er sundt for mor og barn og trene:))

Jeg trener spinning, løping og styrke nesten som før 3 ganger i uka. Pga begynnende b.løsning løper jeg mindre.:-)

Jeg trener kondisjon og styrke 3 ganger i uka + fotball 1 gang i uka.. (må vel slutte med fotballen snart). Det er riktig at det er bra for mor og barn å trene. Man skal likevel ikke trene hardt når man er gravid. Har man ikke trent noe før man ble gravid, så skal man være ganske forsiktig med å starte opp treningen under graviditeten.. Veeeeldig rolig iallefall :-)

Jeg trener crossfit 2-3 ganger i uken, men la det på hylla når jeg fant ut at jeg var gravid.
Vi har slitt en del med å bli gravid, så legen min anbefalte meg å ta vare på det vi har, og heller gå turer, sykle å kanskje svømme :)

Hei og velkommen hit
Jeg trente i to uker etter jeg fant ut at jeg var gravid, men etter det har energien dabbet helt av. Så nå blir det gåturer når jeg orker og har litt overskudd. Men trening skal jo være bra for kroppen, så så lenge du holder ut og ikke har vondt, hadde jeg fortsatt med det :)

Jeg trener spinning, styrke, step, aerobic. Var veldig aktiv før jeg ble gravid og har tenkt til å fortsette med det 

Jeg har ikke trent de siste 2-3 ukene etter jeg fant ut jeg var gravid, har vært en del dårlig og sliten. Men nå har jeg endelig fått motivasjonen tilbake, og satser på 2-4 økter med styrke/kondisjon i uka. 

Back
Topp